Invullijstje thema: food & drinks

1. Houd je van eten?
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt?
  3. Wat eet je het liefst als lunch?
  4. Wat eet je het liefst als diner?
  5. Wat is je favoriete tussendoortje?
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken?
  7. Eet je gezond?
  8. Drink je veel?
  9. Wat is je favoriete drinken?
  10. Drink je ook alcohol?
  11. Wat drink je dan?
  12. Is er eten wat je écht niet lust?
  13. Is er eten wat je niet mag hebben?
  14. Welk eten maak je het liefst zelf?
  15. Kook je wel eens?
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten?
  17. Wat eet je dan?
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten?
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt?
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk?

xxx

Ik zal wel beginnen.

1. Houd je van eten? Ja, heel erg.
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Wafels!
  3. Wat eet je het liefst als lunch? Vers brood, liefst vloer brood.
  4. Wat eet je het liefst als diner? Shoarma met gebakken aardappeltjes. Hmm!
  5. Wat is je favoriete tussendoortje? Chips, nacho cheese.
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Voor wafels, jumm!
  7. Eet je gezond? Nee niet echt… moet ik toch maar wel gaan doen.
  8. Drink je veel? Ja, wel veel liters per dag. & alleen maar water.
  9. Wat is je favoriete drinken? Water.
  10. Drink je ook alcohol? Alleen bij speciale gelegenheden.
  11. Wat drink je dan? Witte wijn, zoet.
  12. Is er eten wat je écht niet lust? Alle soorten stamppot~!!
  13. Is er eten wat je niet mag hebben? Nee.
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? Gyros.
  15. Kook je wel eens? Ja, elke maandag.
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Ja meestal wordt het dan een pizza of zoiets.
  17. Wat eet je dan? Pizza.
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Nou, als er wafels in huis zijn (of chips) en ik vind het, is het binnen een paar minuten op.
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Een souvlaki gerecht op vakantie in Griekenland.
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Natuurlijk haha, heb hem zelf gemaakt. :stuck_out_tongue:

upje.

:upside_down_face:

1. Houd je van eten?
    Ja

2. Wat eet je het liefst als ontbijt?
    2 bruine boterhammen of yoghurt met muesli

3. Wat eet je het liefst als lunch?
    2 bruine boterhammen

4. Wat eet je het liefst als diner?
    sla met van alles er op en er aan + gebakken aardappelschijfjes + biefstuk/varkenshaas

5. Wat is je favoriete tussendoortje?
    kinderbueno

tortillas met gesmolten kaas

7. Eet je gezond?
    jawel

8. Drink je veel?
    nee te weinig, zo’n 1,5 liter per dag

9. Wat is je favoriete drinken?
    fernandes green punch

10. Drink je ook alcohol?
    af en toe

11. Wat drink je dan?
    wijn/sambuca/corona

12. Is er eten wat je écht niet lust?
    mosselen/oesters

13. Is er eten wat je niet mag hebben?
    nee

14. Welk eten maak je het liefst zelf?
    kip madras

15. Kook je wel eens?
    af en toe

16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten?
    af en toe

17. Wat eet je dan?
    chips/nootjes/brood

18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten?
    nee

19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt?
    mixed grill van Texas Ribhouse in combinatie met de patatjes die ze daar serveren

20. Als laatste, vond je deze lijst leuk?
    jawel

1. Houd je van eten? Ja![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Bak Griekse yoghurt of magere kwark met walnoten, lijnzaad, chiazaad, wat agavesiroop en volkoren muesli. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Wat eet je het liefst als lunch? Het liefst iets warms, als in vis met groente. Maar eigenlijk altijd speltbrood met pindakaas, kip, rucola, amandelpasta… Of nee, het liefst wraps met gerookte zalm, roomkaas en rucola![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat eet je het liefst als diner? Andijviestamppot, witlof… En 's zomers garnalen met salade, quinoa vind ik ook lekker (al vind ik dat denk ik echt leuk om te eten omdat ik dan een gezond gevoel heb als ik het eet :wink:)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is je favoriete tussendoortje? Pure chocolade, fruit, rijstwafels met pindakaas, yoghurt met notencruesli, bananenpannekoekjes en havermoutbanaankoekjes. En af en toe iets echt ongezonds als een stroopwafel. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Vanalles: Sushi, broodjes haring met uitjes, pannenkoeken, Indonesisch eten, spekkoek, you name it. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Eet je gezond? Ja, ik doe mijn best. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Drink je veel? Geen alcohol, wel veel thee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Wat is je favoriete drinken? Groene thee, muntthee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Drink je ook alcohol? Nee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]11. Wat drink je dan? [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]12. Is er eten wat je écht niet lust? Ik ben geen fan van kaas (en dan het kaas wat je op je brood doet), jam en ham vind ik niet lekker… Maar voor de rest alles wel.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]13. Is er eten wat je niet mag hebben? Nee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]14. Welk eten maak je het liefst zelf? Pannenkoeken vind ik heel leuk om te bakken, en het gerecht wat ik voor mezelf maak is quinoa met wortel, spinazie, kalkoenfilet en zonnebloempitten. Heel lekker! En ik bak graag dingen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]15. Kook je wel eens? Ja, vooral bakken. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Hangt er van af.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]17. Wat eet je dan? Iets lichts als wat yoghurt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Van pindakaas krijg ik niet snel genoeg, en aardbeien zijn ook verslavend (al staat die addiction nu even on hold, aangezien het er nog geen seizoen voor is)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Pasta vongole.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Ja hoor![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

Aaargh, krijg ik weer die stomme tekentjes erbij. Ik geef het op!

1. Houd je van eten? Ja :grinning:
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Havermoutpap!
  3. Wat eet je het liefst als lunch? Boterhammen met verschillend beleg
  4. Wat eet je het liefst als diner? Ik vind alles lekker, maar het liefst lasagne
  5. Wat is je favoriete tussendoortje? Hmm… dan toch een stuk fruit
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Warme appeltaart met slagroom of een grote chocolademuffin!
  7. Eet je gezond? Ja
  8. Drink je veel? Ja, veel water en thee
  9. Wat is je favoriete drinken? Water!
  10. Drink je ook alcohol? Nee.
  11. Wat drink je dan? Niks dus.
  12. Is er eten wat je écht niet lust? Spruitjes
  13. Is er eten wat je niet mag hebben? Nee
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? Ik maak alles het liefst zelf :grinning:
  15. Kook je wel eens? Ja, eigenlijk altijd
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Ik ga niet zo vaak uit, maar nee, dan ga ik ook niet eten.
  17. Wat eet je dan? Niets dus.
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Chocoladeeeee!
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Alle gerechten van mijn tante in Italië <3
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Ja, leuk om over na te denken!
  1. Houd je van eten? Ja!
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Yoghurt met muesli of brood, verschilt nogal.
  3. Wat eet je het liefst als lunch? Ik hou wel van een gebakken of gekookt eitje, of een tosti c: En pannenkoeken of poffertjes zijn ook wel lekker :’)
  4. Wat eet je het liefst als diner? Lastig… hmm… ik vind fondue altijd wel lekker en lasagna ook.
  5. Wat is je favoriete tussendoortje? Ontbijtkoek denk ik :’) En anders iets van een appel met kaneel.
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Een echte lekkere brownie haha.
  7. Eet je gezond? Ja
  8. Drink je veel? Ja, vooral water en thee.
  9. Wat is je favoriete drinken? Thee
  10. Drink je ook alcohol? Nee
  11. Wat drink je dan? -
  12. Is er eten wat je écht niet lust? Gekookte andijvie!
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? Quiche vind ik wel leuk om te maken.
  15. Kook je wel eens? Ja, af en toe.
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Ik ga haast nooit uit, maar na een feest eet ik vaak iets kleins als ik honger heb.
  17. Wat eet je dan? Ontbijtkoek :’)
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Nee, ik drink wel veel thee!
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Hmm ook lastig, ik hou toch wel heel erg van de brownies hoe m’n moeder ze maakt haha… maar of dat het lekkerste is weet ik niet.
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Jahoor!
  1. Houd je van eten? Ik heb een haat-liefde verhouding met eten, haha
    2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Havermout met soja yoghurt, bevroren fruit en lijnzaadolie
    3. Wat eet je het liefst als lunch? Vers brood met aardbijen
    4. Wat eet je het liefst als diner? Italiaans of een echte Hollandse stampot of aardappels/groenten/vlees maaltijd van mijn moeder
    5. Wat is je favoriete tussendoortje? Fruit, opkikker soep, chocolade
    6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Een goede pasta
    7. Eet je gezond? Redelijk
    8. Drink je veel? Meestal 2 liter
    9. Wat is je favoriete drinken? Spa rood met citroen, Fanta grapefruit, vers sap
    10. Drink je ook alcohol? Ja
    11. Wat drink je dan? Bier, wijn, wodka spa rood
    12. Is er eten wat je écht niet lust? Zeevruchten. Behalve oesters, die lust ik dan weer wel.
    13. Is er eten wat je niet mag hebben? Melk, althans niet te veel
    14. Welk eten maak je het liefst zelf? Maakt me niet echt uit, maar ik vind het leuk om uitgebreid te koken voor/met vrienden of familie
    15. Kook je wel eens? Bijna iedere dag
    16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Soms, haha
    17. Wat eet je dan? Tosti, patat, snacks… meestal niet veel goeds
    18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Ik heb van die periodes. Nu zit ik in mijn spinazie periode.
    19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Sushi of Italiaanse bierstoofpot door vrienden uit Italie
    20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Ja :slightly_smiling_face:

vind ik leuk :grinning:

peepz! zie ook invullijstje thema: beauty & health :stuck_out_tongue:
xx

1. Houd je van eten? Ja
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Sowieso fruit, en daarbij yoghurt/muesli/honing
  3. Wat eet je het liefst als lunch? Luxe broodjes! (vooral geitenkaas/honing/veldsla/walnootjes)
  4. Wat eet je het liefst als diner? Wraps of taco’s
  5. Wat is je favoriete tussendoortje? Ehh… wat niet is de vraag :cold_sweat: oreo’s, chocola, snoepjes, ontbijtkoek… hihi etc etc
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? Verse roomboter appelflap
  7. Eet je gezond? Redelijk (hoofdmaaltijden wel, tussendoortjes niet altijd)
  8. Drink je veel? Genoeg water & thee
  9. Wat is je favoriete drinken? Thee
  10. Drink je ook alcohol? Ja soms
  11. Wat drink je dan? Bier, Desperados, shotjes
  12. Is er eten wat je écht niet lust? Rode kool… bahbah
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? Taco’s
  15. Kook je wel eens? Ja, woon op mezelf dus t moet wel
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Voordat ik naar huis ga, ga ik langs de snackbar haha
  17. Wat eet je dan? Meestal broodje kroket met mayo
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Nee
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt?Mosselen en frietjes langs de Franse kust <3
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Ja! Al ben ik nog steeds bezig met wat in godsnaam mijn favoriete tussendoortje zou kunnen zijn… Ik eet echt van alles :stuck_out_tongue:

up

1. Houd je van eten? Ja.
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? brinta
  3. Wat eet je het liefst als lunch?salade
  4. Wat eet je het liefst als diner?couscous
  5. Wat is je favoriete tussendoortje?noten
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken?patat
  7. Eet je gezond?momenteel wel
  8. Drink je veel? nee
  9. Wat is je favoriete drinken?water, thee en spa roos
  10. Drink je ook alcohol?nee
  11. Wat drink je dan? nvt
  12. Is er eten wat je écht niet lust?ja ui en gekookte witlof en taugé en wel meer niet
  13. Is er eten wat je niet mag hebben?uh ik ben een soort van allergisch voor sojamelk. maar ik ga er niet dood van. dus misschien is het eerder een intollerantie. en verder eet ik niets geen dierlijke producten.
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? salade
  15. Kook je wel eens?ja 3x per week
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten?nee
  17. Wat eet je dan?nvt
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten?nou, dat is altijd van korte duur (die verslavingen)
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt?pff weet ik niet hoor
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk?ja
  1. Houd je van eten?Ja
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt?Knackebord met kaas of cornflakes
  3. Wat eet je het liefst als lunch?Tosti, wentelteefjes, noodles of iets van een panini
  4. Wat eet je het liefst als diner?Vis, pasta
  5. Wat is je favoriete tussendoortje?Een koekje of een stuk fruit
  7. Eet je gezond?Ja wel
  8. Drink je veel? Niet zoveel nee
  9. Wat is je favoriete drinken?Ice Tea
  10. Drink je ook alcohol?Ja
  11. Wat drink je dan? Vodka, Malibu of mix drankjes
  12. Is er eten wat je écht niet lust?Bieten
  13. Is er eten wat je niet mag hebben?Nee
  14. Welk eten maak je het liefst zelf?Van alles
  15. Kook je wel eens?Ja
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten?Ja
  17. Wat eet je dan?Noodles of een broodje
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten?Nee
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt?Denk gewoon als ik uiteten ga
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk?Ja hoor

Stomme tekentjes rgjaegoajkspea. Later poging 2.

1. Houd je van eten? Jawel.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Wat eet je het liefst als ontbijt? Rijstwafels met pindakaas[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Wat eet je het liefst als lunch? Volkoren brood met runderrookvlees & kampioentjes/harde broodjes met filet americain :")[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat eet je het liefst als diner? Het liefst aardappelpartjes uit de oven, kip oid en salade met dressing en tonijn.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is je favoriete tussendoortje? Rijstwafel met pindakaas, druiven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Voor welk eten kunnen ze je ‘s nachts wakker maken? Een viëtnamese loempia :’)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Eet je gezond? Soms wel, somsniet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Drink je veel? Mwhoa.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Wat is je favoriete drinken? Casis[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Drink je ook alcohol? Ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]11. Wat drink je dan? Canei (wit,zoet/peach), rosé bier, zwarte wodka met 7 up.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]12. Is er eten wat je écht niet lust? Genoeg, maar om een voorbeeld te noemen: witlof.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]13. Is er eten wat je niet mag hebben? Nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]14. Welk eten maak je het liefst zelf? Burritos[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]15. Kook je wel eens? Ja, af en toe.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? Ja :’) meestal ongezond haha. :‘D[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]17. Wat eet je dan? Tosti of chips :’)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? Niet echt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? Viëtnamese loempia’s :'D[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? Jawel.

tekentjes. ik wurg je

1. Houd je van eten? JA.
  2. Wat eet je het liefst als ontbijt? yoghurt met muesli en banaan :slightly_smiling_face:
  3. Wat eet je het liefst als lunch? meergranen triangel met vega worst of kaas met mosterd en komkommer :slightly_smiling_face:
  4. Wat eet je het liefst als diner? salade of iets italiaans of een wrap
  5. Wat is je favoriete tussendoortje? fruit :grinning: of chocolade
  6. Voor welk eten kunnen ze je 's nachts wakker maken? ben & jerry’s, notenpasta, noedels, groentensoep
  7. Eet je gezond? ja, denk het wel.
  8. Drink je veel? ja
  9. Wat is je favoriete drinken? water! en thee. en soms smoothies
  10. Drink je ook alcohol? soms
  11. Wat drink je dan? malibu cola met cola light
  12. Is er eten wat je écht niet lust? ERWTEN. eeew. en kaas in voorgesneden plakjes, rode kool, tomaat, donuts.
  13. Is er eten wat je niet mag hebben? jaa, vlees haha. ik ben vegetarisch.
  14. Welk eten maak je het liefst zelf? omelet, salade, pizza.
  15. Kook je wel eens? elke avond voor mezelf.
  16. Als je bent uit geweest en je komt thuis, ga je dan ook eten? soms als ik heel erge honger heb.
  17. Wat eet je dan? stukje eierkoek ofzo.
  18. Ben je ook verslaafd aan een bepaald soort eten? heel raar maar yoghurt haha. meestal wel een halve liter per dag. oh en chocolade, helaas.
  19. Wat is het lekkerste eten dat je ooit gehad hebt? bouillonsoep van mijn oma of de notenpasta van ons mam :grinning: en cassis ijs in italië!
  20. Als laatste, vond je deze lijst leuk? jep!