Invito?

heey ik heb ff een vraagje over invito.
(ik heb al gezocht via de zoekfunctie maar ik kon niks vinden)
Op de site van invito staat het er ook niet echt duidelijk op, of ik heb gewoon niet goed gekeken, maar weet iemand of je moet betalen om iets terug te sturen?

Je kan misschien een mail sturen naar hun email adres (als ze die hebben) of je gaat even langs een filiaal en vraagt hoe het zit :wink:

ga dr maar wel vanuit, bij de meeste zaken zitten er retourkosten aan vast.
maar ik weet het niet zeker, je kan bellen?

Ik vind de klantenservice van de Invito echt bagger, in Enschede tenminste.
Maar goed, misschien dat je idd even langs moet gaan of toch nog moet bellen.

vreemd dat er niets over op de site staat…

"Kan ik een bestelling ook retourneren? Ja, dat kan. Als je een artikel wilt retourneren kun je, binnen 14 dagen na ontvangst, het artikel retourneren. Dit moet je doen in de originele verpakking en volgens de instructies op de retourbon. De retourbon dient meegestuurd te worden in het pakket. "

Met zo’n retourbon hoef je (volgens mij) geen geld te betalen voor retouren, maar als je het echt zeker wilt weten zou ik even mailen! :slightly_smiling_face:

bedankt voor de reacties! ik ga invito maar even mailen want ik woon niet echt dichtbij een filiaal, vandaar dat ik ook wilde bestellen :wink:

je hoeft niks te betalen. ze hebben een antwoordnummer. ik heb net ook besteld. je betaald alleen voor de schoenen