Invito tas.

hoihoi,
ik heb ongeveer 3 weken een tas bij de invito gekocht.
en hij is nu is hij al uitgeschuurd bij dat ding waaraan je de tas aan je schouders kan hangen ( ik weet ff niet hoe dit heet)
weet ik dan als ik terug ga naar invito, dat ik dan hem kan ruilen?
alvast bedankt xx.

Volgens mij kan je binnen 2 weken ruilen… Misschien ff navragen of ze hem kunnen laten maken?

Ja… je hebt als je de bon nog hebt, 6 maanden garantie! En dat die binnen 3 weken kapotgaat is echt belachelijk.

Heb je toevallig een bruine? Heb jij hem trouwens ook met lak ingespoten?

http://www.invito.com/Images/Catalog/350x350/822008r.jpg

ik heb deze.
en ja ik heb hem met lak ingespoten
ik heb echt spijt dat ik hem heb gekocht
maar ik heb de bon denk ik niet meer…
maar anders neem k afschrift van me rekening mee.
bij de uiteinde van de rits is hij zegmaar kapot, de uiteinde van de rits zit niet vast aan de tas

heb je er dan niet teveel boeken in gedaan? want die tassen zijn volgensmij niet voor schooltas gemaakt. ik heb er ook ene van de invito, maar die gebruik ik dus ook voor school (als ik niet veel boeken nodig heb) maar die van mij is nergens gescheurd ofzo.

ik heb zelf twee keer zo’n soort model bij de invito gekocht, ze zijn op precies dezelfde plek kapot gegaan…

Oke, gebruik je hem elke dag voor school? Ik zou hem alleen voor korte dagen gebruiken, invitotassen zijn niet zo sterk voor een zwaar iets.

ik gebruik mijn invito tas elke dag naar school en dat al bijna 2 jaar en hij is nog steeds nergens gescheurd…

Ik gebruik ook iedere dag mijn invito tas, maar is nog nooit wat mee gebeurd. Maar dit hoort niet na 3 weken al te gebeuren, ik zou gewoon terug gaan…

Heb ik ook al zo vaak gehad, raar dat er niet even een belletje gaat rinkelen bij invito van misschien moeten we de kwaliteit verbeteren, Jammer!

jaa ik heb het ook een keer gehad, superirritant maar ik zou terug naar de winkel gaan!

Tassen van de Invito zijn sowieso niet goeie kwaliteit, en als je ze meeneemt naar school moet je dr niet zoveel in doen!

ik heb er gister eentje gekocht, ik doe nooit zolang met tassen dus ik ben benieuwd hoelang mijne het volhoud.

Nee je mag niet ruilen als die is ingescheurd.
Ik heb eergister namelijk een tas gekocht en dat zeiden ze me nog erbij.
Want dan is die te zwaar en scheurt die in en is het je eigen verantwoordelijkheid.

Had ik ook, deden ze niets mee… want dat is kapot door eigen gebruik en niet kapot bij uitpakken.