Invito tas binnen 2 maanden kapot!

Hoi meiden,

Ik had even een vraagje. Ik heb begin januari een tas bij de invito gekocht, en deze is nu al kapot! Het hengsel zit met een soort metalen dingetje vast, en dat gedeelte is dus los gekomen. Ik ben van plan om morgen naar de winkel te gaan er mee, maar ik vroeg me af of iemand dit al eerder heeft meegemaakt. Kan ik mijn geld terugkrijgen, of op zijn minst een nieuwe tas?

Het is overigens niet de eerste keer dat dit me gebeurt met een invito tas… Het is echt dat ik het zulke leuke tassen vind. En aangezien ik best wel kritisch ben qua tassen, kom ik toch steeds weer uit op deze winkel. :frowning_face:

Heel erg herkenbaar!!

Die tassen daar gaan bij mij zó snel kapot en toch koop ik ze steeds omdat ik ze zo leuk vind…
Het is nou ook niet zo dat bepaald goedkoop zijn dus je mag wel wat kwaliteit verwachten. Zeker mee teruggaan, bij mij deden ze vorige keer niet moeilijk dus hopen dat dat bij jou ook niet zo is!

Heel erg herkenbaar!!

Die tassen daar gaan bij mij zó snel kapot en toch koop ik ze steeds omdat ik ze zo leuk vind…
Het is nou ook niet zo dat bepaald goedkoop zijn dus je mag wel wat kwaliteit verwachten. Zeker mee teruggaan, bij mij deden ze vorige keer niet moeilijk. Ik kreeg eigenlijk een nieuwe tas maar ik had de mijne in de sale gekocht dus ze hadden hem natuurlijk niet meer. Daarom heb ik mijn geld teruggekregen. Dus hopen dat ze bij jou ook niet moeilijk doen!

Bedankt meiden, ga er morgen gelijk mee terug!

Ik heb één keer een invitotas gekocht, binnen een halfjaar kapot. Ik mocht toen een nieuwe uitzoeken, maar ook deze was gauw kapot (inderdaad iets aan de aanhengsel). Ik koop daarom ook nooit meer een invitotas meer. Heb een Cowboybag gekocht in de sale, die gaat tenminste al jaren mee zonder dat ook maar iets stuk is!

Ik heb ook bijna een jaar geleden een hele leuke tas gekocht van Invito. Ik ben er juist super tevreden mee! Ik stop dat ding altijd helemaal vol (hij is ook altijd vrij zwaar), en die hengsels zitten nog steeds heel goed vast! (even afkloppen haha :’))

Maar ik zou er idd mee terug gaan. Succes ermee!

Bij mijn Invito tas ging binnen een maand de rits al kapot. Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel, maar ze wilde er niks aan doen en ik mocht ook geen nieuwe tas uit zoeken.

Hmm, dus toch verschillende ervaringen. Ik hoop dat ik in ieder geval een nieuwe tas mag uitzoeken, anders ga ik boos worden. Haha

Update: ik kreeg in de winkel gelijk een nieuw hengsel aangeboden, dat vond ik ook prima! :slightly_smiling_face:

^ Ben je dan niet bang dat die ook weer meteen kapot gaat? Of heb je er nu één van ander materiaal gekregen?