invito schooltas?

ik ben van plan deze tas te kopen voor naar school alleen denken jullie dat hij goed is voor school niet te klein ofzo?

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/08/07/b0afb9c8a30cfc11c6282a6ec65dad41/invito.jpg

Ik denk het wel

Wat voor niveau doe je?
Als je bvb havo en hoger doet zou ik het niet doen …

Hij lijkt me niet fijn om aan je schouders te hangen; de hengsels zien er namelijk behoorlijk kort uit?
En het ligt eraan in welk jaar je zit; in een jaar met veel boeken zou ik voor een grotere tas gaan.

Die heeft een meisje uit mijn klas volgens mij ook, en die gebruikt ze als schooltas. Maar ik zou er wel een kartonnetje in doen, want die van haar is echt heel erg versleten.

Als je een kluisje hebt wel. Ik had vorig jaar ook zo’n soort tas en die heeft het alleen volgehouden omdat ik een kluisje had waar ik bijna al m’n boeken en andere spullen in kon gooien. Anders houdt hij het denk ik niet. Dit jaar heb ik ook een tas van Invito, ben benieuwd.

In de tassen van invito past precies een grote map :slightly_smiling_face:
Dus het kan wel. Natuurlijk moet je er niet te veel zware dingen in proppen, dus dat betekend; maak gebruik van je kluisje.

^ nou, niet allemaal hoor, een vriendin van me had een invito tas, en daarpaste no nieteens een A4 in, [ze gebruikte 'm ook voor school]

die tas is best wel groot hoor. Ik wilde 'm ook eerst kopen, maar in het echt vond ik 'm minder mooi :expressionless:

Ik had een invito tas, heb er 2 jaar mee gedaan als schooltas. Hij kan nog wel langer mee maar wilde weer eens een ander, heb nu weer een invito tas, en ze zijn bij mij echt stevig genoeg! Ik doe wel altijd al mijn boeken in mijn kluisje btw, dus zoveel boeken tegelijk doe ik er ook niet in ;p

Ik doe 4gymnasium en bij ons heeft iedereen een invito tas als schooltas, lekker doen dus!

Ik had ook ooit een invito tas gekocht voor school en ik heb er echt 4 jaar mee gedaan, ook vaak met zware boeken gedragen etc. dus kan makkelijk!

Die is handig! :slightly_smiling_face:

volgens mij is hier ook een algemeen tassen topic voor!

Als je niet te veel boeken nodig hebt is hij wel geschikt

haha invito tassen zijn juist ideaal voor shool. Hoe zwaar je m ook maakt, hij scheurt niet, tenzij je een stoffen tas hebt. Maar deze is goed hoor :slightly_smiling_face:

haha okee bedankt iedereen:)

Ik heb nu 2 Invito tassen dus ik zie wel. :slightly_smiling_face:

omg die is zooo leuk!!
zelf vind ik hem echt perfect voor school! maar ik heb nooit zoveel boeken, want ik heb altijd blokuren maarja…

ik vind dat die tassen van de invito altijd pijn doen aan je schouder als je teveel boeken meeneemt :S
en ik zou een tas nemen die ook voorvakjes heeft =D is handig voor je sleutels, koekjes! want anders moet je zo in je tas graaien :grinning: