Introductieweek gemist.

Hallo,

Ik ben niet naar mijn introductieweek gegaan, en ik vraag mij af of dit veel uitmaakt. Heb ik veel gemist? Was het de moeite waard? Ik ga trouwens HBO-V studeren aan de HvA. Meer mensen hier?

Iemand die ik ken heeft nog steeds vriendinnen van de introductieweek, ookal doen die een andere studie en gaat ze nu naar haar 5de jaar, dus tis al lang geleden. Ik denk dat het wel iets meer moeite kost om er gelijk tussen te horen, omdat veel elkaar al zullen kennen. Maar na een paar weken zal dat wel goed komen!

Nee denk het niet, je maakt op je studie zelf vast genoeg vrienden! En de stad leer je vast ook snel genoeg kennen.

In het begin zal het misschien even lastig zijn omdat de rest elkaar iets beter kent en allerlei dingen heeft meegemaakt, maar het zal echt geen verdere problemen opleveren. Probeer interesse te tonen en dan komt het echt wel goed!

Van mijn studie had ik ook de introductie niet gedaan. Ik heb daar een scheithekel aan en we moesten ook even een eigen tent en fiets meenemen terwijl ik op 2 uur reizen woonde.
Zelf heb ik er niets aan gemist. Op de eerste schooldag had ik al gelijk leuk contact met klasgenoten. Het ligt vooral aan jezelf hoe je daarmee omgaat denk ik ook.

Ben er niet naartoe geweest (ahum. 3 jaar geleden haha) en heb niets gemist.