Hee allemaal
Ik zou eigenlijk vrijdagmiddag 19 augustus naar de introductiemiddag van de EUR gaan, maar ik ben erachter gekomen dat de ontgroening van de studentenverening dan al begint.
Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe belangrijk de introductiemiddag van de EUR van je opleiding is. Krijg je echt dingen te horen die je later niet meer hoort enzo? Echt superbelangrijke info? OF kun je ook wel zonder die intromiddag? (a)
geeen idee ?
Wat is de ontgroening van de studentenvereniging?
Er zijn zat studenten op de EUR die niet bij een studentenvereniging zitten omdat ze niet van ontgroening houden. Als je bij een studentenvereniging van de EUR wilt dan moet je wel komen, zonder ontgroening mag je er niet bij & ze nemen alleen leden aan tijdens de introductieweek (dit jaar alleen een middag?)
Zelf zit ik bij 1 die niet aan ontgroening doet en focust op HBO/WO studenten
Ja maar, ik bedoel of de introductiemiddag van de EUR heel belangrijk is
hebben dan niet meer mensen dat probleem? Misschien kan je ze er over mailen?
Volgens mij bedoel jij eurekaweek. Dat is niet 1 dag . dat is van 15 t/m 18 aug
Of is het een introductiemiddag van je opleiding die je gaat volgen? Welke opleiding is dat want zo vroege introductie kan volgens mij niet
Oeps verkeerd gelezen
Hangt er van af: weetje in welke klas je zit, je rooster, hoe je bepaalde dingen kunt vinden, en hoe de campus eruit zit (Woudestijn is/was flink aan het verbouwen) en of je weet hoe je je klassen kunt vinden.
^
Maar dit allemaal is op een maandag… naar welke campus ga je? woudestijn of die bij dijkzigt?
Ik ga wel naar de eurekaweek idd, en die heeft maandagmiddag ook iets van een introductie.
maar nu had ik een brief dat er vrijdagmiddag ook een introductiemiddag is van psychologie, met een inleidend college, ‘psychologiespel’ etc. dus ik weet niet wat je daar nog extra hoort naast die ene dag in de eurekaweek?
en ik ga woudestijn … maar ben daar verder niet echt bekend, maar ik hoopte dat je dat ook wel een btje te horen zou krijgen tijdens de eurekaweek.
oo oke raar dat pschologie introductiemiddag op 19 augistus hebben
Ik ga Economie en Bedrijfseconomie doen op EUR en introductiedag van dit is op 29 augustus
@ Emmsje ik heb een vraag
Weet jij al je rooster en boeken die je moet bestellen??
Ohh ja eurekaweek is echt wnr je leert hoe je de school werkt en algemene regels over je diploma etc. etc. en zullen ook wel activiteiten zijn waarbij je andere studenten leert kennen (BBQ) ik zou wel de 1e dag van de eureka week gaan en dan beslissen over de rest van de week.
Dus eurekaweek: Een dag voor alle 1e jaars, algemene informatie
Vrijdagmiddag is gewoon om je een beetje kenis te laten maken met je opleiding (neem aan dat je psychologie gaat doen)
dubbel
Is normaal Verschillende instituten binnen EUR/HBO beginnen meestal ook op andere dagen met hun opleiding, maar dan heb je wel weer het voordeel eerder zomervakantie te hebben
ehm, nou ik kan wel op psyweb kijken welke boeken ik nodig heb & die kan ik dan vanaf 15 augustus bestellen geloof ik!
en op psyweb staat ook wel ongeveer het rooster geloof ik, maar nog niet precies waar enzo!
maar k weet niet of jouw studie ook zo’n soort site heeft?
Ja ook zoiets maar er staat niks over roosters en boeken. Ik weet alleen dat er 5 blokken zijn en elk blok bestaat uit 2 vakken