Introductie weken

Zoals velen wel weten zijn de introductieweken op de hogescholen en universiteiten begonnen! Ik heb mijne afgelopen week gehad en die is me heel erg goed bevallen. Ik ben benieuwd of het bij de rest ook zo is. Waren de activiteiten leuk? Vielen je mede studenten mee of tegen en heb je je aangemeld bij een (sport)/(gezelligheids)vereniging? Voor diegene die niet mee waren, waarom niet? En nog belangrijker, wat gaat iedereen studeren?

Als het jullie niets kan schelen dan hoeven jullie natuurlijk niet te reageren maar ik ben gewoon benieuwd naar de verhalen =) Mogen ook gewoon grappige momenten zijn!

Ik mag volgende week pas :open_mouth: heb er heeel veel zin in! Media en cultuur aan de UvA voor mij, en jij?

Ik hoef maar 1 dag aan die onzin mee te doen, aangezien ik een duale opleiding doe. Gelukkig maar, vind er niets aan =P

Ik heb donderdag en vrijdag introductie. Waarvan vrijdag een ‘‘super vet’’ feest. Ben wel benieuwd naar de mensen enzo… Ik ga Communicatie & Multimedia Design studeren aan de Hogeschool Rotterdam :slightly_smiling_face:

Ik was naar de uit, heb helaas maar één dag kunnen meemaken omdat ik gewoon te ziek was om mee te lopen, ik wilde het graag proberen maar de eerste dag was daardoor hel dus ben naar huis gegaan.:frowning_face: hoop dat jullie het leuker hebben gehad:P

Morgen begint mijn introkamp :slightly_smiling_face:

Ik ga Arabische taal en cultuur doen aan de universiteit van Leiden. Mijn intro was super leuk! Ik had verwacht dat ik misschien met hele rare mensen in een groep zou zitten maar dat viel reuze mee:P

Ik ga MIC studeren aan de HvA.
Ik heb deze week een intro week (met een festival en feest Kersvers, en ook gewoon de algemene dingen in Amsterdam.)

Dinsdag heb ik een introdag van mijn klas.

Ik ga survivellen in Almere met me klas, benieuwd hoe dat zal gaan.

Ik moet op kamp , great

Ik ben deze week begonnen, hele simpele intro is het. Geen kamp en zo gelukkig (:

ik heb het volgende week. ben beetje nerveus met nieuwe contacten maken, omdat ik best verlegen ben op het begin dus ja weet eerlijk gezegt ook niet echt wat ik met me nieuwe klasgenoten enz. moet praten, want is toch anders dan toen je in de 1e ging van middelbaren school.

ik heb in de week van 6 september introductie en 1 overnachting ergens in een hotel. weet nog niet precies wat we gaan doen. heb er vrij weinig zin in. ben niet zo van de kampen en introducties haha.

Mijn introductie is afgelopen woensdag begonnen en duurt nog tot overmorgen. DIE-HARD! Gelukkig is het wel fuckin’ vet.

Ik ga niet naar de introductieweek van mijn uni, aangezien dat al vol was toen ik me op wilde geven :hammer: ik was nog ruim op tijd, maar er waren te veel aanmeldingen :frowning_face:

ik heb 'm 30 augustus tot 2 september.
ben benieuwd hoe het wordt!

gaat er iemand aan de UvA communicatiewetenschappen doen? Zoja kom je naar de intro dag :slightly_smiling_face:?

Naar de UIT geweest: ik ga rechten studeren.
Maar ik vond het helemaal niet zo leuk eigenlijk, sommige mensen waren hartstikke aardig maar we er was gewoon geen reet te doen voor mensen zoals ik die niet van zuipen houden. En ik ga niet bij een gezelligheidsvereniging, dat is niets voor mij. Al dat ballerige gedoe vind ik verschrikkelijk!

up

ik krijg nog introductiekamp… helemaal erg. Dan gaan we een heel stuk fietsen ergens heen. En ik heb een meisjesklas en daar heb ik zo geen zin in haha.
Ik wil grondstewardess worden, dus die opleiding ga ik zo ongeveer doen (: