Introductie NHTV?

Ik ga volgend jaar (volgende maand eigenlijk, macht der gewoonte) studeren aan het NHTV, en over een paar weken is de introductieweek zegmaar. Ik zat al helemaal ingesteld van dat ik niet ga want ik ben een beetje bluttos (23 euro en 50 ct :’) en de intro kost 115¤ (exclusief treinkaartje, fiets huren en anders extra kaartje voor fiets, en drank).

Maar ik werd gebeld door de introcomissie ofzo dat het wel een belangrijk onderdeel is van het schooljaar en dat je je klasgenoten leert kennen enzo en dat het echt de moeite waard is. :’) Ik kan wel aan dat geld komen (lenen van mamma en dan weer deel loon inleveren) maar dan leef ik wel twee maanden met weinig geld, en als ik ergens niet tegen kan… :’)

Oke, dus, is de intro van nhtv het geld waard?

Jajaja gewoon komen haha! Maar ik denk wel dat je anders een groot deel mist. Kon je niet in termijnen betalen? Ik leen voor drank enzo ook geld van mijn ouders, maar mijn ouders betalen introweek ‘‘omdat het bij school hoort’’. En aangezien ik er ook op kamers ga is het wel belangrijk dat ik mensen leer kennen. Hoe het programma eruit ziet, lijkt het me in ieder geval wel leuk :slightly_smiling_face:
|

Hee wat leuk om te lezen dat je naar de NHTV gaat, ik ook! Welke studie ga je doen? Ik ga International Media and Entertainment Management doen, als ik jou was zou ik zoals de introcomissie ofzoiets al zei toch komen want zoals zij al zeggen, je leert je klasgenoten kennen en je kan meteen nieuwe contacten maken, anders kom je straks op school en reageert iedereen zo van; zit zij ook bij ons in de klas? okee leuk…

Ik weet trouwens van neggelzeggelwokkel of hoe ze ook heet haha dat zij ook toeristisch management gaat doen, maar niet naar introductieweek, want dan is ze nog op vakantie

@ superdryy: Het hoeft niet persé in termijnen ofzo… Ik ga volgende week veel werken dus komt wel goed :stuck_out_tongue: Morgen nog even snel inschrijven. Weet jij al wat je met de thema-avonden aan moet? :open_mouth: heb zelf eigelijk helemaal niks oranjes of buitenlands (behalve een hoelakrans haha).

@Hilariousx: Ik ga management toerisme doet. Haha ja dat had ik ook wel zo’n beetje, dat iedereen dan zo gaat denken van we is dat nou weer… Maar aan de andere kant had ik ook weer zo iets van, ik leer ze toch wel kennen? Maar ik ga nu wel dan!

Gezellig dat je toch gaat! Uhm ik heb ook niks oranjes of buitenlands behalve een hawaiketting enshirt met chersonissos erop haha. Maar je moest toch ook zwembandjes ofzo mee?

Hey ik zag toevallig dit leuke onderwerp over de NHTV. Ik ga er ook heen. Ik zie dat jullie voornamelijk toerisme management gaan doen en dat ga ik ook doen. Ik ben wel een beetje zenuwachtig over de introductieweek omdat ik er niemand ken. Gaan jullie met vriendinnen of gaan jullie ook alleen?

Ik ben ook zenuwachtig hoor :stuck_out_tongue: Ik ga alleen… ik ken wel mensen die FBTR doen, maar daar ga ik niet echt mee om ofzo

Ok gelukkig… ben ik niet de enige haha. Misschien zit je wel in mijn klas…zal wel leuk zijn.

Ik zit me ook af te vragen hoe dat gaat met de verdeling van die tenten :stuck_out_tongue: Ben sowieso wel zenuwachtig dit jaar

Van wat ik heb gezien van de foto’s van vorig jaar gaat volgens mij iedereen in 1 tent. Zal wel lekker knus worden.:flushed:

hahah moeten ze dan niet een hele grote tent hebben? Dus we slapen ook gemengd?

Ja dat moet dan wel. Ik denk jammer genoeg van wel. Ik heb alleen geen flauw idee van wat ik nou moet meenemen qua kleding jij wel?

Ik ook niet echt. Nouja misschien zitten er wel leuke jongens tussen :stuck_out_tongue: Heb alleen geen zin om daar van die sportdingen te doen enzo… weet niet of dat moet

ja misschien wel gehe ik hoop het voor je. Heb ook geen zin om te sporten mja.

Haha ik kijk er best tegenop… Maar jij bent 20 staat op je profiel, heb je al eerder een opleiding gedaan?

Ja ik heb mbo leidinggevend verkoop reizen gedaan op roc.

en jij?

Hehe ik ben ook een beetje lui qua sport. :’) En moet die week voor de introductie (deze week dus) ook lekker elke dag werken behalve dinsdag en zondag dan. Niet zo handig. Ben ook wel benieuwd hoe het gaat met douchen en wc’s enzo.
Gelukkig heeft mijn vader nu vrijgevraagt van zijn werk en nu kan hij me brengen naar Breda dus dat scheelt weer een treinkaartje. :"D

Ik ben nog maar 17, word vrijdag 18. Naja kunnen we lekker met zn 3en niet sporten haha. Ik ben ook benieuwd daarnaar, aangezien we nauwelijks kunnen pinnen en telefoon opladen denk ik echt dat we in the middle of nowhere zitten? Oh dat is lief van je vader :grinning:

Haha straks in die week : oh jij bent van girlscene! Ja jij ook!