Introductie HBO Eindhoven!

Hee!
Zijn hier mensen die dit jaar naar het fontys in Eindhoven gaan? :grinning:
Zo ja, weet er iemand iets meer over de introductie dag(en)?
Ik heb een brief gehad over FEID (introductiedag maandag 23e) Maar dat is dan maar toch 1 dag/nacht? Of is het de hele week nog intro?
Ik heb namelijk geen flauw idee voor hoeveel dagen ik nou spullen mee moet nemen :thinking:

Oh gaaf, dan beland je vast nog op het Stratum! Have funnn.

Jaa vast wel! heb er zin in :grinning: thnx! Alleen ik snap er niks van wat precies de bedoeling is van die week :stuck_out_tongue:

Uh nou ik woon in de buurt van eindhoven en mijn vriendin gaat daar ook HBO doen… Volgens mij was het bij haar wel meerdere dagen… ik geloof tm woensdag en dan hadden ze nog een soort kamp met alleen mensen van hun opleiding… Maar dat kun je volgens mij wel op internet vinden;)

Okeee dankjewel voor de reactie! :grinning: Nouuu dan neem ik iig wel voor 3 dagen spullen mee! Ik ben druk aan het zoeken geweest, maar kon er niets over vinden! :frowning_face:

ik denk dat je een kroegentocht op stratum gaat doen! stratum is leuk!

Ik ga fontys tilburg toen en doe daar ook kroegentocht op donderdag, maar je kan beter je eigen opleiding vragen wat je mee moet nemen enzo want ik weet niet wat je heel de week gaat doen.

Jaaaa dat hoor ik van iedereen dat het echt leuk is! ben benieuwd :grinning:

Zit nog eens alles door te lezen wat ik voor me opleiding heb gehad, maar er staat niks in over de rest van de week, slaapplek enzo :expressionless: begin nu echt te stressen wat ik moet doen :astonished: maarja ook niet echt slim van mij om dat 3 dagen van tevoren nog uit te gaan zoeken maargoed

welke opleiding ga je doen, want het is voor elke opleiding anders…

Ik ga social work doen! Heb zo’n boekje gehad over de introductie van mijn opleiding, maar dat gaat allemaal over de week van 30 augustus, terwijl de introductie eigenlijk komende week is! heel vreemd:?:

Ja ik heb dat ook! Ik ga ook naar de Fontys in Eindhoven. Heb alleen zo’n e-mail gekregen met wat we maandag gaan doen, en wat we de rest van de week gaan doen wordt dan verteld. Ik snap echt niet wat de bedoeling is…

Heb ik ook… da’s morgen!!
Maar het is gewoon een dag met optredens en daarna als je wilt een bbq en een kroegentocht op 't stratumsend. En je kan ook nog overnachten, maar dat is alleen voor degene die van ver komen en mee die kroegentocht gaan doen tot laat en in eindhoven moeten overnachten. (Geen boeken meenemen dus.)
Maarja wat ik zo raar vind is of je wel eerst kennis kan maken met je nieuwe klasgenootjes voordat alles begint. Want ik sta daar dan in me eentje en dan ben ik meteen weg hoor! Ik heb daar dan geen zin in.
En ook hoelaat het begint vind ik apart, want in 1 brief stond om 9 uur op school aanwezig zijn en op m’n andere brief stond 11:30.
En dan volgende week hebben we introductiekamp(jeej, not).

@ Michellee en StepHhaniE: welke opleiding gaan jullie doen?

de PABO…

Bedankt allemaal voor de reacties!
@ stephanie: Op feid.nl staat iets over verzamelpunten en daar verzamel je per opleiding, de plaats en tijd staan erbij!

Ik ga International Business and Management doen. Maar in een mail die ik heb gekregen staat 11 uur en op die site staat 12 uur. :s

Ja ik heb het net voor je post gezien op de site.
Dan klopte die ene brief wel… was namelijk 11.30 en pas om 14.00 begint dat programma.
Maarja, ben benieuwd hoe het morgen gaat. Hopelijk is het wel mooi weer.

Ja ik ben ook benieuwd… Ga jij de hele dag?

Nee, denk het niet… heb er nou al geen zin in. Plus het regent. :frowning_face:
Maarja ik moet gaan, anders kom ik telaat.