intresse

Hee meiden,
Ik heb sinds kort een vriend(maandje) maar we hebben wel een tijd gedate(4 maanden)
Toen deed hij altijd onwijs zn best om mij speciaal te laten voelen (veel complimenten, veel intresse in mij tonen). Sinds we een relatie hebben lijkt het alsof hij zijn intresse in mij is verloren. Amper uitzichelf praten, amper nog complimentjes, geen spontane acties (zoals even spontaan langs komen enzovoort) Zovan, nu heb ik haar dus hoef ik geen moeite meer te doen.
Wat kan ik hier aan doen.
herkennen meerdere meiden dit of is het normaal dat hij zo doet ?

Het lijkt mij niet echt leuk nee, tenminste als hij nauwelijks meer contact opzoekt/interesse toont. Misschien een goed idee om er met hem over te praten?

Praten inderdaad.

Jaa dat is waar, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat subtiel moet brengen.

Je zou iets kunnen vragen, als jullie bij een van jullie thuis zijn ofzo, van: vind je mij nog echt leuk?

Interesse*

En ja, ga met hem praten? Vraag gewoon waarom hij zo doet.

Dit is zo herkenbaar. Ik heb dit ook, maar toen ik er wat van zei kregen we knallende ruzie. En dat is elke keer als ik er opnieuw over begin…

Zodra de “jacht” op een meisje is afgelopen doordat er nu een relatie is,
Valt de spanning weg en wil hij weer opzoek gaan naar dezelfde nieuwe spanning.
Vooral puberjongens onder de 20 hebben hier last van.

Zeg er iets van, en dan bedoel ik tegen hem, en niet op een forum.

Ik snap volledig dat dat allesbehalve leuk is. Ik zou er gewoon eens met hem over praten.

Bedankt voor de reacties, ik heb het er met hem over gehad en hij zei dat het kwam omdat hij het op het moment druk heeft …

Ik heb dit ook wel meegemaakt. Vaak is het inderdaad iets van je ‘veroveren’. Het betekent echter niet altijd dat hij je niet leuk vindt . Je kunt kijken of een beetje hard to get af en toe werkt ( werkt soms heeeeel makkelijk haha)

Successs