Intreeweek UvA 2013

Hee hallo! Ik vroeg me af of er veel meiden zijn die gaan studeren aan de UvA die ook meedoen aan de intreeweek? En zijn er meiden die dit ergens in voorgaande jaren al hebben gedaan? Hoe beviel het? Moet je overal aan deelnemen en hoe zit dat met die groepjes? En hoeveel geld heb je meegenomen of denk je mee te nemen? Ik kan nergens goede informatie of ervaringen vinden dus ik weet niet echt wat ik moet verwachten en of ik me nou moet inschrijven, vandaar. Ik kan slapen in het appartement van een kennis, mét 2 vriendinnen dus dat is wel goed geregeld… Maar brandt los(?) alsjeblieft!

1 tip: zorg dat je een fiets hebt! Dat scheelt echt enorm.

Ik heb 2 jaar terug intreeweek gedaan, en niet alle onderdelen waren veplicht:) Heb zelfs nog 1 dag tussendoor gewerkt haha. Je zit volgens alleen met mensen van je eigen studie in het groepje. En qua geld, je moet even kijken of je elke avond denkt uit te gaan met iedereen. Dan moet je behoorlijk wat geld meenemen… En voor avondeten elke dag sowieso.

Dankje voor de tip! Ik zal mijn fiets meenemen! Je hoeft dus niet elke avond mee uit? Gaat dat ook in die groepjes?

Niks is verplicht, alleen de voorlichtingsdag van je studie (die is meestal op dinsdag). Mijn vriend heeft de intreeweek vorig jaar gedaan en ik ga het dit jaar doen. M’n vriend zegt dat het een fiets echt ontzettend handig is, maar dat er ook genoeg mensen met het OV gingen. Mensen die niet in A’dam of omgeving wonen hebben hier vaak ook niet eens een fiets.

Welke studie ga je doen, als ik vragen mag? :slightly_smiling_face:

Ik ga psychologie doen! Leuk dat je ook heen gaat! Wat ga jij doen?

Ik heb me net ingeschreven maar zit ook nog met veel vragen. Het is nog niet zeker of ik bij iemand die ik ken kan slapen, dus dan zou ik in het USC moeten slapen… Dat zie ik ook niet echt zitten.

En ik heb ook geen fiets in Amsterdam…

Je fiets kan je meenemen in de trein, geloof voor 6 euro ongeveer… Maar ik vind het ook erg onduidelijk! Elke avond uit red ik echt niet en zaterdag moet ik naar voltt dus vrijdag avond sla ik ook over, maar hoe en of dit kan, geen idee!

Ja dat is waar, maar dan moet ik wel een slaapplek hebben haha. Ga waarschijnlijk bij familie in Hoofddorp slapen. Maar dan moet ik alsnog elke dag met de trein…

Zijn er hier mensen die psychobiologie gaan doen?

Is er eigenlijk al iets bekend van waar en hoe laat we maandag aanwezig moeten zijn? En wat de groepsindeling is?

^Je krijgt het weekend voor de intreeweek een mail met informatie hierover. Ook de groepsindeling. Stond in de mail die je als het goed is van de week gekregen hebt.

Oké dankje!

Ik doe trouwens ook mee met de intreeweek, ik heb mijn fiets al in Amsterdam staan en een aantal activiteiten zijn onwijs dicht bij mij (Erasmuspark is namelijk mijn achtertuin). Weet nog niet hoeveel geld ik ga meenemen, maar ik drink toch nooit zo veel dus veel zal het niet zijn. Avondeten is geregeld volgens mij, dus ik neem aan dat je daar geen geld voor mee hoeft te nemen, tenzij je in een restaurant eet. Slaap trouwens gewoon op mijn eigen kamer aan het Erasmuspark.

Hoi lieve mensen!

Voor alle eerstejaars studenten Psychologie aan de UvA is er een grote Faceboook-pagina! Deze zul je door het hele jaar vaak gebruiken voor het delen van samenvattingen, klachten, feestjes noem maar op! Dus start jij studiejaar 13/14 aan de UvA met Psychologie komt dat zeker van pas!

Wat moet je doen? Voeg op Facebook de persoon Psyba Dertienveertien toe en via deze administratie-account word je toegevoegd aan de pagina Psychologie B 2013/2014.
Je kunt ook proberen die pagina op te zoeken. Psyba Dertienveertien laat je er dan in!
We zijn al heel aardig op weg! :upside_down_face:

Veel succes volgend jaar!

Yes! Ik!

Hoi lieve mensen!

Voor alle eerstejaars studenten Psychologie aan de UvA is er een grote Faceboook-pagina! Deze zul je door het hele jaar vaak gebruiken voor het delen van samenvattingen, klachten, feestjes noem maar op! Dus start jij studiejaar 13/14 aan de UvA met Psychologie komt dat zeker van pas!

Wat moet je doen? Voeg op Facebook de persoon Psyba Dertienveertien toe en via deze administratie-account word je toegevoegd aan de pagina Psychologie B 2013/2014.
Je kunt ook proberen die pagina op te zoeken. Psyba Dertienveertien laat je er dan in!
We zijn al heel aardig op weg! :upside_down_face:

Veel succes volgend jaar!

https://www.facebook.com/groups/576127045759753/

Ja, ik! Misschien komen we bij elkaar in het groepje :wink:

Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met douches in het USC? Zijn dat grote douches waar je met meerdere meiden doucht of echt aparte douches? En hoe zit het met stopcontacten? ivm mobiel opladen?

Wow, wat gaan er veel mensen psychobiologie doen. Ik vond dat zo stom, dat ik halverwege die introductie weg ben gegaan.

Liefhebbers voor de gewone biologie?