Intreeweek Amsterdam 2010!

Euh nou niet echt. Ik ga wel uit op de avond dat of de Intreeweek (UvA) of de Ideeweek (VU) kroegentocht heeft want dan is het vet gezellig in de stad.

:frowning_face: Ik wilde me maandag opgeven, is het vol. @*$&*@& :hammer:

Ohh, balen :pensive:’ Wat ge je studeren? Volgens mij kan je trouwens wel eventueel naar het eindfeest komen! Kaartjes zijn daar ook aan de deur te koop…

helaas ga ik niet, maar goed ik ben nu eerste jaars
Planologie aan de UvA, wij hebben nog een introkamp dus dat is
wel chill

Oh introkamp is wel beter ja, leer je je medestudenten nog een beetje kennen! Ik heb dat niet geloof ik, alleen een introweekend van de studievereniging van antropologie…

Mja, doe ik niet denk ik. 't Ging me vooral om mensen van mijn studie leren kennen x] Maar ja, dan moet ik dat maar doen met de introductiedag :stuck_out_tongue:

jeeeeeeeej, ik ga ook.
ik heb er ook heel veel zin in, het programma zag er in ieder geval al goed uit. (:

Nice! En jaaa, het programma bevalt mij ook wel! ;o hihi.

Wij hebben van de studievereniging ook een eerstejaarsweekend met ergens blijven slapen geloof ik, dus misschien is het niet eens zo heel erg dat ik niet naar de intreeweek kan :stuck_out_tongue:

ja ik probeer het gewoon goed te praten voor mezelf x]

Haha, jaa vaak is dat wel zo ja. Maar dat is dan natuurlijk alleen voor eerstejaars die bij de studievereniging zitten hé (;

ja idd, wat ik ook heb met intree week is dat het heel erg gaat om de stad
leren kennen, en ik woon er al 18 jaar dus dat is niet nodig.
En de kans dat ik op de intree week 1 van de 100 mensen tegenkom van mijn
studie is ook vrij klein.

Word je niet ingedeeld met studiegenoten dan in de intreeweek? :face_with_raised_eyebrow:

ligt eraan, weet niet of ze dat bij de uva wel doen,
in leiden zijn vriendinnen van mij gek geworden omdat ze verkeerd
ingedeeld zaten

Hebben jullie trouwens ook zo’n belachelijk leeg rooster? (half-off-topic, I know :roll_eyes: )

Je wordt wel ingedeeld bij je studiegenoten! Tenminste, dat stond in m’n boekje toch ;o Sowieso hebben een heleboel studies in de intreeweek zelf ook nog een introdag, dus hebben ze nog tijd ingepland voor groepjes om daarheen te gaan…
En jaa ik moet sowieso de stad ook een beetje leren kennen, ik woon namelijk in Zeeland, kom niet zo vaak in Amsterdam (; Als je er al 18 jaar woont lijkt het me een beetje onnodig idd!

Ik heb nog geen rooster? ;o Er staat wel een rooster op internet, maar aangezien ik nog niet weet ik welke mentorgroep ik kom heb ik daar nog niet zo heel veel aan… dat krijg ik op de introdag volgende week volgens mij te horen, hoop ik xd

Jaa je wordt bij je studiegenoten ingedeeld! Ik heb er alleen nog helemaal niets over gehoord. En een rooster heb ik ook nog niet nee…
Ik heb trouwens volgens mij geen introkamp, waarom hebben jullie dat wel :frowning_face:

Ik doe mee, ik ga media & cultuur studeren.

Ik heb mijn rooster met de post gekregen, maar dat komt wss omdat ik een (vrij) kleinschalige studie ga doen… anders weet ik het ook niet :’)
En introkamp wordt door de studievereniging georganiseerd, als het goed is.

Hebben jullie met media en cultuur trouwens ook europese cultuurgeschiedenis? :’) Ik las namelijk dat dat met alle cultuurstudies samen was. zo ja, tot in de collegezaal! Haha :’)

up