Intreeweek Amsterdam 2010!

Joehoeee!
Van 30 augustus t/m 4 september is de Intreeweek in Amsterdam! :grinning: Ik kreeg vandaag het programma binnen en ik heb er echt onwijs veel zin in.
Wie doet er nog meer mee met de intreeweek? En welke studie ga je doen dan? Ben benieuwd!
X

Geen idee wat dat is!
Ik ben wel bij Kersvers van de HVA :slightly_smiling_face:

Jaa, het is ook alleen van de UvA ;p Vandaar…

Hahhaa that makes sense!

Niemand verderrr…? Come onnnn!

Up up up???

Nog maar een upje dan? Helleeuu-euuu! ;p

Hmm, er gaat toch wel iemand naar de intreeweek? ;o

Nee je bent de enige :'D

Sorry humorloos.

heb vorig jaar mee gedaan, maar had kutgroepje dus was niks aan :stuck_out_tongue:. Maar het schijnt super leuk te zijn als je leuk groepje hebt :slightly_smiling_face:.

En ik wou dit jaar begeleider zijn, maar heb verdorie nog steeds geen kamer en was niet van plan weer in die stomme gymzaal te slapen :stuck_out_tongue:. Baal wel, want die feesten zijn echt leuk :slightly_smiling_face:.

Veel plezier iig :grinning:

Aaaaah, ik voel me al zo een sukkel met dit topic, de enigste die een beetje reageert ben ikzelf ;p whaha, fail.

Ohh okee, ja doe je echt alles samen met je groepje dan? Dat is wel een beetje balen als je dan in een kutgroep terecht komt.
En heb je na een jaar nog geen kamer? ;| lucky me.

nou, dat was het probleem bij ons. Iedereen ging steeds zijn eigen gang want iedereen kende al iemand die daar ook ging studeren en ik kende niemand, haha :stuck_out_tongue:. Dus dan blijf je beetje over. Maar het verschilt heel erg per groepje. Hoorde mensen die na 1 dag hun groepje niet weer hebben gezien en anderen die de hele week bij hun groepje zijn gebleven.
En nee, nog steeds geen kamer. Heb wel een jaar in Haarlem op kamers gezeten, maar zit nu weer thuis en ben op zoek naar iets in amsterdam. Maar zonder connecties kom je daar niet zo ver :stuck_out_tongue:. EN de enige mensen die ik in amsterdam ken zoeken zelf een kamer, haha :stuck_out_tongue:

Hmm oke, nja, ben benieuwd dan. Ik ken zelf ook niemand die dezelfde studie als ik gaat doen, zou beetje jammer zijn als je overal buiten valt…
En das wel een beetje balen van je kamer! Ik had het geluk dat ik bij m’n broer terecht kon, ook al is dat maar voor een halfjaar waarschijnlijk. Maar achh, heb iig iets. Succes ermee!

Dank je! En heel veel plezier volgende week! :slightly_smiling_face:

Dankje :grin:!

Uppp?

xVlinderr wat ga je studeren dan? :slightly_smiling_face:

Ik ga iig zeker ook met de intreeweek meedoen! Heb nog geen programmaboekje waar ik heel pissig over was omdat mijn broer het al wel heeft gekregen :stuck_out_tongue: maar ik kwam erachter dat ik me nog niet goed had ingeschreven dus heb dat maar gedaan. :slightly_smiling_face: Heb dr echt superveel zin in!

Ennn ik ga Media en cultuur doen

Ik ga culturele antropologie & ontwikkelingssociologie studeren ^^ Heb er zin an!

Nog meer mensenn? :grin:

ik hoop dat ik volgend jaar van de partij ben xd
heb je niet veel aan dus beschouw dit maar als een upje

ooh 'n vriendin van mij gaat culturele antropologie studeren!