intieme foto's probleem

ik heb een hele lieve jongen ontmoet op omegle en we hebben al een paar keer geskyped dus ik weet dat hij echt is maar hij vraagt elke keer of ik een foto wil sturen in mijn ondergoed en dat wil ik dus niet… hij woont in nederland, en ik vertrouw heb ook wel maar ik ben nog steeds een beetje bang dat er iets mee gebeurd ofzoiets. weten jullie hoe ik heb kan vertellen dat ik het gewoon niet wil zonder hem te kwetsen? want hij blijft het vragen…

gewoon nee zeggen en als hij dom gaat doen dan blokkeer je hem want dan wil hij alleen maar met je praten voor 1 ding.

:dry: :dry: :dry: :dry: :dry: :dry: :dry: gewoon niet sturen. je weet niet wat er mee kan gebeuren, je kent hem niet en als je hem kende moet je het ook niet doen.

Als een jongen zoiets vraagt zou ik er sowieso al snel op uitgekeken zijn.

Gewoon zeggen dat je dit niet wilt, als hij dat niet accepteert, is het zijn probleem. Dat betekent dat hij het puur daarvoor doet, mee kappen dus :slightly_smiling_face:.

Gewoon niet sturen.
Als hij ernaar vraagt zeg je: Nee, ik stuur je geen foto’s, want ik doe daar niet aan.
Pech voor hem.

Dus je kent een jongen via een vage chatsite, hij wil een foto van je in ondergoed en dat vertrouw je wel?! De boodschap lijkt me vrij duidelijk. Blokkeren die hap.

Zeker niet doen, mocht hij doorgaan dan zou ik hem blokkeren. Dan is hij alleen maar daar op uit. Daarnaast heb je pas een paar keer geskyped en is dan geen enkele jongen te vertrouwen als hij dan gaat vragen

Gewoon ‘nee’.

Dumpen die vent

Nee, zeggen natuurlijk + hem blokeren.

Aan de gevolgen denken!

hallooo??
Ik zal het echt niet doen,
hij vraagt een foto van jou in je ondergoed.
Niet doen blokkeren ook al is hij zo lief enzo,
misschien doet ie zich anders voor dan dat ie is.

Niet doen… gwn blokkeren en klaar

Echt niet sturen!

Niet sturen. Bij ons op school had iemand met zo’n jongen en ze gingen elkaar naaktfoto’s sturen. Toen het uit ging had die jongen ze door gestuurd en dat meisje dus ook… Iedereen bij ons op school heeft de foto’s gezien.

NOOOIT DOEN!!! Teneerste als hij dit vraagt gaat het hem maar om 1 ding. Maar ten 2de hij zal ze echt niet voor zich zelf houden… nooooit sturen! Blokkeren/dumpen! Please!

NOOIT DOEN !! geef niet toe ! die foto’s blijven je je hele leven achtervolgen, denk aan toekomstige banen…