Interviews: Oude Nederlandse acteurs/actrices kinderfilms

Heey,

Vroeger toen ik nog klein was keek ik vaak naar Nederlandse films. Zoals Polleke, Abeltje, Het Zakmes, Madelief, Kruimeltje en Lang Leve de koningin. Bij Lang leve de Koningin wilde ik altijd dat meisje, Sara zijn en ook zo’n mooi schaakspel hebben. Nu jaren later ben ik benieuwd hoe het nu met de oud acteurs/actrices gaat en kijk ik samen met hen terug naar de tijd dat ze in een Nederlandse kinderfilm speelden en hoe het nu met hen gaat. Zouden ze nog acteren? Wat doen ze in hun dagelijks leven?

Het zou mij erg leuk lijken om een klein boekje of tijdschrift te maken met hierin de interviews. Zo heb je dan alle interviews mooi bij elkaar, uiteraard met foto’s van hoe ze er toen uitzagen en hoe ze er nu uitzien. En het is erg leuk om te lezen hoe het hen nu vergaat.
De interviews zijn met Tiba Tossijn/Rene Nijman (Lang leve de koningin), Quinten Schram (Pietje Bell), Soraya Smit (Abeltje), Lisa Smit (De Griezelbus), Elleke Vervat (Dag juf, tot morgen), Laurien van den Broecke (Mariken), Wenneke Janssen (Mijn vader woont in Rio), Aus Greidanus (De Tasjesdief) en Sara Bannier (Minoes) en Liv Stig (Polleke!)

Als het je leuk lijkt om te weten hoe het nu met hen gaat kan je bij mij een tijdschriftje of boekje met de interviews bestellen.

Hoop van jullie te horen en dat het jullie leuk lijkt om de interviews te zien.

Liefs .

Zoiets hadden ze ook op GS gedaan, vind ik wel leuk om te lezen, maar zou het niet kopen…
Zie hier (o.a. actrices/acteurs die jij ook noemde):

Ja ik dacht al, die interviews staan gewoon op Girlscene…

Jaa klopt, die zijn ook van mij! Alleen heb ik er meer, en die wat uitgebreider zijn. Dus de interviews zijn in principe af, maar probeer er nog een paar bij te interviewen. Het boekje is er nog niet, maar ik wil het wel graag maken. Alleen ik weet niet of er belangstelling voor is?