Interviews met schrijvers van GS [2]

Omdat de ts van het eerste topic bijna niet meer online kwam, en veel mensen weer interview maken, heb ik het tweede topic geopend :slightly_smiling_face: Het eerste topic: http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/interviews-met-schrijvers-van-gs-213168.100.html

Ik kies mensen uit die ik ga interviewen, diegene kan natuurlijk ook altijd nog niet antwoorden, dat is haar keus.
Ik plaats wel een voorbeeld van mezelf, ik schrijf wel verhalen maar ik post ze niet. Ik kan nooit echt verdergaan haha.

Wie zijn je favoriete schrijvers op GS?
Ik vind iedereen heel goed schrijven, ik heb niet echt een voorkeur van bepaalde mensen.

Hoe krijg je ideeën/inspiratie voor je verhalen?
Meestal als in inspiratie zoek kijk ik een beetje om me heen en naar spullen en kijk of ik iets ermee kan maken.

Hoe kies jij de namen voor de personages in je verhalen?
Soms kies ik gewoon een naam die ik leuk vind, maar meestal kijk ik naar het karakter van mijn personage en probeer een naam te vinden die bij de persoon hoort.

Vanaf welke leeftijd begon je met verhalen schrijven?
Eigenlijk van heel jong al, ik was iets van 6/7 toen ik mijn eerste korte verhaal schreef.

Wat vind je het fijnst schrijven? Word of op ene blaadje met pen en papier?
Ik schrijf altijd op Word, dat vind ik echt heel veel fijner omdat je fouten zo kan back-spacen en het gaat ook sneller.

Wat vind je het leukst aan schrijven?
Ik weet niet precies, ik vind het schrijven zelf al heel leuk. Het is natuurlijk ook leuk om te horen als mensen je verhaal leuk vinden, maar ik wil natuurlijk ook graag wat kritiek op mijn verhalen zodat ik beter word.

Wat was de reden voor jou om je schrijfsels op GS te zetten?
Ik zet mijn verhalen niet op GS, omdat ik mijn verhalen nooit af maak.

Wat is je favoriete genre en waarom?
Ik vind alles wel leuk om te lezen.

Hoe heet het eerste verhaal dat je ooit heb geschreven? (voor zo ver je, je het kan herinneren)
Ik geef mijn verhalen pas titels als ik ze af heb, of als ik een leuke titel weet, dus ik kan me geen titel herinneren.

Wat vind jij dat een goed verhaal echt moet hebben?
Dat mensen echt in het verhaal zitten, dat je graag verder wil lezen en dat het ook een beetje spannend is, of in ieder geval dat er een echt verhaal in zit.

En een tip voor anderen?
Eigenlijk heb ik niet zulke tips, maar het is goed om als je een verhaal op gs hebt staan dat je een stukje plaatst wanneer je wil, maar je moet natuurlijk ook niet te lang wachten want dan krijg je volgers minder.

Bekend van o.a:
Geen verhaal haha.
Ik plaats wel een voorbeeld van mezelf, ik schrijf wel verhalen maar ik post ze niet. Ik kan nooit echt verdergaan haha.

Interviews:
-

Je kan ook iemand nomineren die ik dan interview!

Het is *Interviews :’)

Leuk! Hmm, mag je ook iemand nomineren?

De vorige koos zelf schrijvers uit en benaderde die via de note voor een interview en die liet de lezers van het topic mensen uitkiezen die een interview kregen. Degene die een note kregen konden natuurlijk altijd nog weigeren. Maar ik denk dat je dat het beste kan doen

Dat lijkt me ook beter.

Er staat ‘schrijvens’.

Dat lijkt mij ook beter ja, ik verander wel even :slightly_smiling_face:

Ja, is goed!

oja en ik zou de titel even veranderen zodat er schrijvers staat :’)

@Unbrakable Misschien zou je ipv van vragen op de beginpost zetten jezelf voorstelen, een linkje van het oude topic neer zetten en vertellen wat de bedoeling is. En als je je eerste interview hebt gehad het op de beginpost neerzetten.
+ credit voor de vorige TS

Jeej, een nieuws topic!

+Even de oude ts noten als dat kan

zowel haar oude als nieuwe profiel is afgeschermd

Interviews met schrijvers van GS, en dan beantwoord je zelf de vragen als voorbeeld, terwijl je geen verhalen op GS hebt staan…
Ook al is het maar als voorbeeld, ik vind het wat vreemd.

Volgens mij is ze het gemakkelijkst te benaderen via Wattpad.

Ik heb haar bevriend, dus note haar wel :’’)

Dat dus.

Verder wel tof dat het topic nu -misschien- weer gaat leven (:

Ik ben wel benieuwd wanneer er interviews komen! en met wie. Ik wil wel graag iemand nomineren, moet je daarvoor noten of gewoon hier in dit topic dumpen?

Ik wil Toetsenbord:) nomineren. Ze schrijft goed, maar ik denk door haar onzekerheid, dat ze vindt van niet. En ik weet dat vele het met me eens zijn :slightly_smiling_face:

Ik kan toetsenbord wel bereiken, schrijf samen met haar verhalen via mail enzo moet ik iets doorgeven?