Interview vragen? (leerkracht)

Nou, ik moet voor school dus een lerares interviewen. Ik heb al wat vragen maar ik moet er een stuk of 10 hebben. En ik moet het vanavond al doormailen dus zou ik het heel fijn vinden als iemand wat ideetjes had. :wink:

Waarom ben je lerares geworden?
Hoe lang zit je al in het onderwijs?
Wat is het raarste wat u ooit hebt meegemaakt met een van uw leerlingen?
Heeft u een speciale manier van lesgeven?
Hoe pakt u lastpakken aan?

Hahaha ik weet niet echt wat voor soort vragen je precies wilde :V maarreh misschien helpt dit?

Ja, dankje. De eerste 2 had ik al maar dat soort vragen zijn ook wel leuk. Ik moest ook nog studietips ofzo vragen maar dat weet ik niet helemaal. :cold_sweat: xD

“Is het waar dat u iets studeerde met het doel iets te bereiken, maar het mislukte en omdat u wat met je studie moest doen u maar leraar werd?”

Haha, ja.
Maar dan moet ik me wel vermommen. :ninja:

Vind u het leuk om mentor te zijn?
Als u geen leraar was geworden wat dan?

Wat vindt u leuk aan strafwerk geven?
Wat voor auto heeft u? (Geen idee of iemand dit wil weten x])
Hoe had u willen heten als u zelf uw naam mocht uitkiezen?
Wat is uw stopwoordje?

Ehm…

Ja, ook leuk. Ik heb ze erbij gezet. :angel:

Had u vroeger ook zo’n hekel aan leraressen?

:stuck_out_tongue_closed_eyes: Vind ze vast een leuke vraag.

hoe lang is uw pikkie?!!?!?!?!

nee grapje grapje!

wat voor school niveau heeft u vroeger gedaan? zoiets?

Was je bang dat ik het echt ging vragen ofzo? xD Dat ik niet begreep dat het een grap was. :stuck_out_tongue:

Hahaha

nou er zijn hier nog wel eens chagrijnige types, dus ik dacht misschien gaan ze er een rot opmerking over maken. :tipping_hand_man:

Nouja, ik doe dan wel gymnasium. Maar met mijn humor zit het wel goed volgens mij hoor. xD Al denken sommige dat dat alleen maar nerdjes zijn die de hele dag leren en hw maken. :woman_student: Ik ga nu met veel moeite met 3 onvoldoendes proberen op te halen. :cold_sweat:

ik doe ook vwo hoor, dus zeker niet alle wat slimmere mensen zijn nerdjes :beer:

zeker niet! ik vind slimmere mensen juist leuker :slightly_smiling_face: al mijn vrienden hebben vwo gedaan, op 2 na ofzo :stuck_out_tongue:

:metal: Yeaah!

HAHAHA, alsof mensen die 't gym doen altijd sjaggie zijn x]

Ik doe ook gymnasium en ik ben één van de vrolijkste personen op aarde :grin: denk ik

haha ik keek niet goed, ik dacht dat een vriendin van mij dit had gepost,
die zit ook op het gym en is héél vrolijk =D