Interview voor levensbeschouwing

Hee, voor levensbeschouwing moeten wij met beroepsethiek een interview houden met iemand die het beroep heeft gedaan, of op de opleiding zit die jij wilt gaan doen, zou iemand dit even in kunnen vullen? Niemand in mijn omgeving doet aan fotografie, so…

(Die vragen met ethiek betekend ongeveer dat je moet zeggen of het juist is hoe je handelt ofzoiets, dat snap ik zelf niet helemaal :$)

a. Waarom ben je dit beroep gaan uitoefenen?
b. Hoe is het je gelukt, welke opleiding heb je nodig?
c. Wat is het leukste aan je beroep, en wat is het vervelendste?
d. Hoe ziet je gemiddelde werkdag er uit?
e. Wat versta je onder “beroepscode”? (Ik weet zelf niet wat dit betekend)
f. Met welke ethische vragen heeft jouw geïnterviewde persoon te maken in zijn eigen werk?
Misschien moet je eerst zelf uitleggen wat ethische vragen zijn.
Vraag ook hoe ze antwoorden geven op deze ethische vragen. Staat dit ergens in hun beroepscode?
Zie verder voor deze vraag ook onder 4.b.

Let maar even niet op dat de vragen raar zijn, ik heb het ff gekopieerd enzo :slightly_smiling_face:

oh ik verzon die antwoorden altijd zelf haha

Haha ja dat kan ook, alleen aangezien ik de helft niet echt weet enzo… :stuck_out_tongue:

me too! ik moest vorig jaar een verslag maken van 5 volle kantjes >_> moest ik mensen interviewen over wat zij van me vonden xD ik een heel lulverhaal over mezelf xD uiteindelijk een 8 gehaald :grinning_face_with_smiling_eyes:

jammer dat ik toch ben blijven zitten >_>

aber, ik heb nog geen vaste baan xD dus uuuup!

haha okee, je mag hem ook best invullen als je de opleiding volgt ofzo, dan zet ik er zelf nog wel iets bij :slightly_smiling_face:

Up! Ik zit nog op de middelbare school. :’)

Ik zit op de fotografie opleiding maar ben dus zelf geen volwaardig fotograaf.
Mail anders Femke van HypoFocus [paardenfotografie] o.i.d even?

Okee maakt niks uit :slightly_smiling_face:
Ik zal haar even opzoeken, bedankt voor de tip!