Interview over kleding (Maatschappij PO)

Hallo, Ik ben Martine en samen met mijn vriendin Veronique moeten voor maatschappijleer een PO maken. We moeten daarvoor 2 mensen interviewen.
Wij vroegen ons af of hier dames zijn die wel door ons geïnterviewd willen worden.
Het interview gaat over kleding en de status die je daarmee afgeeft.
Woon je in de buurt van heemskerk beverwijk en zou je ons willen helpen door een interview te geven, laat het dan even weten. Dan kunnen wij kijken of we een afspraak kunnen maken.

Zou je ons willen helpen door een interview te geven. heb je wel gevoel voor mode. en heb je skype laat het dan weten!!!

Xx Martine & Veronique

haha, supergrappig, ik woonde in heemskerk, nu in het dorp ernaast maar ik zeg de naam liever niet op internet

Zitten jullie op het Bonhoeffer toevallig?

We zitten op het kennemer college.
Maar zou je een keer langs willen komen voor een interview??

je kunt 't ook via mail doen?

Kan je het niet via mail doen? Deed ik ook altijd :flushed:
In elk geval veel succes (:

hmm, e-mail is toch onpersoonlijker.
Skypen kan misschien wel.

Dus dan wordt het:

Zou je ons willen helpen door een interview te geven. heb je wel gevoel voor mode. en heb je skype laat het dan weten!!!

Een upje voor mijn Po

Nogmaals een upje, heb je al iets? (:

Ik zou jullie graag willen helpen maar woon niet in de buurt en via skype is natuurlijk minder leuk dan echt face-to-face :slightly_smiling_face:
Veel succes met zoeken!

ik heb nog niemand gevonden.
Dus xMARIQUITA als je toch via Skype wilt, graag!!

Maar ik heb nog 1 iemand nodig!!!

Ik zou het wel willen doen! kan alleen niet in de avond Skype . maar dat moet geen probleem zijn,

xxMeertjuxx das mijn skype

@meertju , ik betwifel het eig of iemand van 11 onze vragen kan beantwoorden. Niks tegen jou ofzo, ik had er ook niet bij gezet vanaf hoe oud.
Het liefst zouden we iemand van 20 of ouder interviewen.
Ik bedenk me nu ook pas dat er hier grotendeels jongere meisjes zitten…

Willen jullie anders wel onze enquête invullen??
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=107035
Ook die is voor 20+ leeftijd