Interview: Lisa Smit, film de Griezelbus

Heeey ,

Voor Girlscene heb ik vorig jaar (en dat je er voor) interviews gedaan met acteurs/actrices die vroeger in een kinderfilm speelden, en te kijken hoe het nu, jaren later met hen gaat. Zo heb ik Tiba Tossijn/Rene Nijman (Lang Leve de Koningin), Soraya Smit (Uit Abeltje), Sara Bannier (Minoes), Liv Stig (Polleke) en Quinten Schram (Pietje Bell) geinterviewd!

Nu had ik een nieuw interview af met Lisa Smit, zij speelt in De Griezelbus. Nu waren tijdens de vorige interviews Marjolein en Monique nog hoofdredactrice van Girlscene en nu dus Danique. Toen ik het interview instuurde zei ze dat ze het niet wilde plaatsen. Ze zij ‘De Griezelbus is helaas te jong voor onze doelgroep, wat het interview helaas onbruikbaar maakt.’ Ik vind dit erg jammer, aangezien het een leuk interview was. Verder snap ik haar argument niet helemaal, want de bedoeling van de interviews is om te kijken hoe het nu met hen gaat.

Wat vinden jullie? En zouden jullie een interview met Lisa Smit (De Griezelbus) willen zien, om te kijken hoe het nu met haar gaat? :slightly_smiling_face:

Ik heb weleens zo’n interview gezien inderdaad! (Polleke geloof ik) Ik vind de rede waarom je het wil doen, juist heel erg leuk :wink: