Intervieuw werk.

hallo,
Voor school moet ik mensen intervieuwen over hun werk. Als je tijd hebt zou je deze intervieuw willen beantwoorden?

1. Wat is uw naam en leeftijd?
  2. Welk beroep heeft u?
  3. Bij welk bedrijf werkt u en waar is dat bedrijf gevestigd?
  4. Hoe lang werkt u al bij het bedrijf?
  5. Welke opleiding moet iemand hebben voor dit beroep?
  6. Wat moet je goed kunnen voor dit beroep?
  7. Kunt u vertellen wat de werkzaamheden zijn tijdens de gemiddelde werkdag?
  8. Wat zijn de leuke kanten van deze baan?
  9. Wat zijn de vervelende kanten?
  10. Zijn er mogelijkheden om hogerop te komen binnen het bedrijf?
  11. Vindt u het een prettig vooruitzicht om over 10 jaar hetzelfde werk te doen?

Alvast bedankt :wink:
gr, nynke

Ik mag niet meer over mijn werk praten :’)

Ter correctie: intervieuw is interview maar uhh ik heb geen baantje.

Het is interview.

o stond hier boven al

o , sorry voor de spelfout.

up?

Is vakantiewerk ook goed? :stuck_out_tongue:

1. Wat is uw naam en leeftijd?
    Melanie 21
  2. Welk beroep heeft u?
    Assistent filiaal manerger
  3. Bij welk bedrijf werkt u en waar is dat bedrijf gevestigd?
    Bristol B.V te Alkmaar
  4. Hoe lang werkt u al bij het bedrijf?
    2.5 Jaar
  5. Welke opleiding moet iemand hebben voor dit beroep?
    Ik ben zelf doorgegroeid van verkoper maar de meeste hebben gewoon een MBO niveau 3 of 4
  6. Wat moet je goed kunnen voor dit beroep?
    Leiding geven, klantvriendelijk zijn, personeel motiveren,Werktijden kunnnen inschatten(om dingen optijd af te hebben of ergens optijd mee stoppen etc)
  7. Kunt u vertellen wat de werkzaamheden zijn tijdens de gemiddelde werkdag?
    Wij komen om half 9 aan zodat we nog even de dag kunnen doorbespreken kassa’s vullen etc.om 9 uur gaat de winkel open dan weet ook iedereen wat hij of zei moet doen 1 iemand moet de kassa doen en de andere moeten wat anders doen elke dag is bij ons anders wij krijgen bv op maandag en donderdag vracht dus dan doen we de vracht en het er gelijk inzetten dinsdag en vrijdag ruimen we eigenlijk alles op en maken me schoon stofzuigen zorgen dat alles aangevult en netjes is en woensdag en zaterdag is een verkoop dag dus dan vullen we aan wat verkocht word en helpen we klanten…(dat zijn de grote richtlijnen er zijn natuurlijk altijd wel dagen dat het anders gaat)
  8. Wat zijn de leuke kanten van deze baan?
    Wij hebben een leuk jong team ik en de manerger zijn het oudst dus erg gezellig en dat maakt het toch wel erg leuk vind collega’s wel erg belangrijk ook vind ik het ook om mensen dingen te leren of uitteleggen enzo.
  9. Wat zijn de vervelende kanten?
    Hmm denk toch wel dat als een klant niet tevreden is of als je diegene niet kan helpen omdat je het bv niet kan maken je hebt een artikel niet meer en ze dus teleurgesteld is.
  10. Zijn er mogelijkheden om hogerop te komen binnen het bedrijf?
    Jahoor ik ben van verkoper naar 3de man gegaan en toen assistent en er is me laast gevraagt of ik eventueel filiaalmanerger wil doen het kan wel maar dan moet je wel laten zien dat je het kan.niet als verkoper gewoon achter je kassa staan en doen wat gezegt worden maar zelf ook zeggen bv dat er wat veranderd kan worden of hoe jij dingen zou doen…
    Het kan wel maar ze moeten wel echt in je geloven…
  11. Vindt u het een prettig vooruitzicht om over 10 jaar hetzelfde werk te doen?
    Nee, maar ik wil niet meer in de winkel staan…ik vind het wel leuk enzo hoor maar ik zie mezelf dit niet altijd blijven doen en je verdient helaas niet zoveel…