Interrailmaatje(s) gezocht!

Hallo meiden!

Al een paar jaar heb ik het plan om te gaan interrailen door Europa. Helaas zijn mijn vriendinnen niet zo van het rondreizen dus kon ik nooit iemand vinden om mee te gaan. Dit jaar waren 2 vriendinnen erg enthousiast maar laten me nu opeens weer stikken. Ik ben het een beetje zat om dit af te laten hangen van vrienden die geen zin hebben maar ik wil ook liever niet alleen. Ik weet dat er een algemeen reisgenoten gezocht topic is maar deze is niet zo actief! ): Daarom de vraag of hier misschien iemand geïnteresseerd is of jullie een site/fora weten waar ik iemand kan vinden die met mij mee zou willen.

Het liefst ga ik in de maand Juni of Juli, verder zijn er nog niet echt vaste plannen! Ik heb wel wat ideeën maar het lijkt me verstandig dit samen door te spreken. Wel zou ik graag wat grote steden bezoeken en ik ben opzoek naar meiden tussen de 18-22 jaar ongeveer (ben zelf 20). Dus: Weten jullie waar ik terecht kan of hebben jullie misschien ervaringsverhalen van reizen met mensen van het internet?

Misschien kan je hier een oproep plaatsen: Gezocht & Aangeboden - World on Rails
Op die site staat verder ook nog wel handige info trouwens. Interrailen is echt heel leuk, ik heb het zelf gedaan toen ik 17 was en wil sowieso nog een keer gaan. Heb alleen dit jaar al andere plannen:(

Ohhhh ik heb daar ook naar zitten kijken en het lijkt me echt superleuk. Hoe lang ben je van plan om te gaan?

Dankje! Wat zijn jouw plannen dit jaar ^^?

Het liefst een maand! Anders 22 dagen maar niet minder :wink:

Wat zou ik graag mee gaan, alleen gaan m’n ouders dit noooooooit goed vinden. Hopelijk vind je iemand anders!

Ik ga samen met m’n moeder rondreizen in Cuba en naar Portugal met 5 vriendinnen:)

Tijdens je interrail is het trouwens ook chill om een nachttrein te nemen. Is echt knus en een leuke ervaring. Bovendien spaar je geld uit omdat je geen overnachting ergens anders hoeft te betalen!

Ik ben wat ouder en heb op het moment niet zoveel geld, maar wilde wel even vertellen dat ik dit ook heb gedaan met mensen van het internet (je hebt van die speciale reis-oproepen fora!) en het is me super goed bevallen :grinning:

haha nou ja opzich is leeftijd niet heel belangrijk maar toch handig om een indicatie te hebben :3
Heb je toevallig een linkje van zo’n fora? Goed om te horen dat het jou zo goed is bevallen!

upje!

Plaats eens een oproepje op wereldwijzer.nl. Is een hele fijne en goede site, veel mensen vinden daar een reisgenoot.
Zelf heb ik dit ook al eens gedaan in m’n eentje, erg goed bevallen!

Heb ik gedaan! Helaas reageert er niemand op ):

Lijkt me er leuk om te doen maar heb momenteel jammer genoeg niet veel geld

Zoiets lijkt mij altijd al gaaf! Maar ik heb er op dit moment ook geen geld voor :frowning_face:

Wauw het lijkt me wel erg gaaf! Hoeveel geld ben je van plan om eraan uit te geven? (beetje geldnood gehehe)

Hm… jammer! Je zou kunnen overwegen om alleen te gaan. Dit is wel een makkelijke manier om alleen te doen namelijk.

En voor reactie hierboven dat het veel geld gaat kosten, dat is voledig aan jezelf. Ik heb dit gedaan in (en naar) Italië en was €500 kwijt alles inclusief voor 10 dagen. Vind ik persoonlijk niet heel veel.

Ik heb wel interesse! Was ook van plan iets in die aard te doen, maar mijn vriendinnen zijn er ook niet echt voor.
Je mag me altijd noten als je nog iemand zoekt!

ik heb hier pas over gelezen en het lijkt mij ook echt supergaaf. Helaas heb ik er nu het geld niet voor en moet ik volgende zomer sparen omdat ik ook al naar het buitenland op stage wil.
Ik ga proberen het na mijn afstuderen te doen denk ik!
Succes met iemand zoeken en als je een blog ofzo gaat bijhouden ben ik erg benieuwd!

Wat superleuk dat je iemand via deze weg probeert te vinden. Hoop voor je dat het lukt!

Ik ben wel geïnteresseerd, ik hou van reizen en rondtrekken. Ik heb nog geen plannen deze zomer, maar ik ben wel veel aan het nadenken over mijn vakantie. Ik ben 21 btw. Je mag mij altijd een berichtje sturen :slightly_smiling_face: