Internetvriendje????/

Hoii,
Ik heb een maand geleden een superleuke jongen ‘ontmoet’ via internet.
Het begon toen ik in een skypegesprek van een vriendin werd toegevoegd waar hij ook in zat.
We camden niet, maar praatten wel met een groepje en wat me toen vooral opviel was zijn Vlaamse accent.
Ik vroeg dus zijn app na een 4 uur lang gesprek op Skype en op whatsapp vroeg ik waar hij woonde vanwege dat accentje. Nou je raadt het al, hij zei dus België.
Toen zag ik zijn naam op snapchat bij een vriendin, dus ik voegde hem toe.
Toen hebben we elke dag 1000 selfies naar elkaar gestuurd, totdat mijn iPad het opgaf en nu dus kapot is.
Heb geen snapchat op mijn mobiel.
Toen zijn we verder gaan praten op app, elke dag, ik denk nu 2 weken lang. We zijn hele nachten opgebleven, spraakopnames, selfies en filmpjes gestuurd en oh wat hebben we gelachen :flushed:
Maar toen zijn we erachter gekomen dat we iets in elkaar zagen, en nu sturen we elkaar steeds hartjes enzo. We hebben het over een relatie gehad maar dat willen we allebei pas als we elkaar hebben ontmoet.
Ik ben alleen bang dat hij me leuker vind op app dan in het echt, ik ben bang dat ik dan tegenval. Dat hij me op foto’s knapper vind, of dat mijn stem tegenvalt ofzo. Ik weet niet. Op app blijft het nu ook bij kusje kusje en hartje hartje want volgens mij weten we allebei geen onderwerp meer om over te praten…

Kan iemand me helpen die gevoelens weg te werken? :bored:

Nou ik had ook iemand ontmoet via internet en we vinden elkaar ook allebei best wel leuk alleen we weten dat het niet kan door de afstand enzo. Naja vooral ik weet dat en probeer het daardoor ook af te kappen, alleen dat is nog moeilijker dan het lijkt…
Maar dat heeft verder weinig met jouw verhaal te maken haha. Als jullie zouden kunnen afspreken zou ik dat zeker wel doen anders blijf je jezelf straks afvragen hoe het geweest zou zijn

Altijd jezelf blijven, als je dat ook op app enzo deed dan komt het helemaal goed!

dit komt me erg bekend voor !

Afspreken is wel het beste, en hij vind je vast een leuke meid want hij heeft je gezien op foto’s en je stem gehoord !
Als je iets met hem zou willen zou het t beste zijn om af te speken !

succes

Wees inderdaad gewoon jezelf, zoals je altijd tegen hem deed op internet. Dan zal hij echt niet ineens stom doen omdat je een puistje op je voorhoofd hebt ofzo

Dit. Waarschijnlijk vindt hij je in het echt ook nog eens veel leuker dan via de app.

Zou gewoon zsm iets leuks afspreken met hem! Wel op een veilige/drukke plaats met evt die vriendin van je -voor je weet het nooit situaties-. :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon afspreken om te kijken hoe het gaat, misschien is het wel helemaal niet zoals je denkt en is het juist heel leuk en praten jullie veel! En als het niets wordt, nouja dan kunnen jullie altijd nog vrienden blijven!