Internetvrienden?

Je hoort wel is dat mensen internet vrienden hebben, en ik vroeg me af hoe je ze krijgt? Ik ga wel is op chats maar dat is 99 procent van de tijd seksueel. Is er een chat of ergens waar je gewoon kunt chatten? En heeft iemand van jullie een goede internet vriend/vriendin?

www.chatroulette.com

forums

Op forums inderdaad.
Heb zo ook m’n vriend leren kennen. En heus, zijn er jongens bij die je meteen geile berichten sturen :’) die bestaan, maar dat kan je negeren.
En heb daarnaast ook een internet vriend, hij is echt awesome.

forums, tumblr, games…

Ik denk trouwens ook niet dat je je ergens aan moet melden met als doel ‘ik ga vrienden maken’, ik denk dat je die gewoon tegen moet komen

Ik heb een paar vrienden gemaakt op Deviantart. :slightly_smiling_face:

het klinkt raar maar mijn meest dierbare vrienden heb ik leren kennen via twitter (en ontmoet irl)

Ik heb één van m’n beste vrienden leren kennen op interpals.net
We hebben elkaar ook gewoon in real life gezien in de tussentijd en shit.

Ik heb een groot deel van mijn vriendengroep leren kennen via forums. Je raakt met ze aan het praat omdat je dezelfde interesses deelt. Dat is wel fijn, want zo blijf je langer met hen bevriend…

Nee juist niet. Helemaal nu ik een ov heb is het ontmoeten makkelijk maar het is juist fijn omdat je geen verplichtingen hebt. Maar dat vind ik dan want ik ben echt een einzelganger. Als iemand van dichtbij vraagt of ik mee wil naar de bios dan voel ik me zo verplicht om ja te zeggen, met ver weg mensen heb je dat niet want dat is veel lastiger om te regelen :"D

Dan kom morgen maar naar mij toe x

Ik heb hier op Girlscene toevallig een goede vriendin leren kennen!

Nja, het hoeft geen vaste hanggroep te zijn, maar één keer per halfjaar is toch wel leuk? Gewoon ergens eens lekker wat eten en rondhangen (:

Aww! :sob::muscle:

Ik heb mijn internetvrienden leren kennen via forums en twitter

Ik heb een paar hele goede (buitenlandse) vrienden gemaakt op games. Ook wel een aantal op chatroulette, maar ik merkte dat ik daar vaak toch contact mee verloor na verloop van tijd.

morgen ga ik met rach naar den haag xx volgende week kan ik wel

Ik heb hier van het forum best veel mensen ontmoet. De meesten kende ik al best goed van slows waar ik in zat, dus het was in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar elkaars gezicht zien en in real life praten :’) Zo super vaak meeten we ook niet, maar het is wel heel leuk. En ik ben echt blij dat ik ze heb leren kennen en zo.
Dit klinkt eigenlijk best creepy maar ja.