Internetvriend & afspreken.

Hahahahahaha je moeder meenemen op date ( ":
gezellig
‘‘hoe heet je?’’
‘‘hoe oud ben je?’’
‘‘ga je wel op tijd naar bed?’’
‘‘op welke school zit je?’’
‘‘Eet je wel gezond?’’
nou dan hoef jij niet meer te praten ( ‘’:

Haha die goeie ouwe tijd <3 *kusjeee* *kusknufff* te grappig 8D
ja daarom ben ik dus gestopt omdat er geen reet meer aan was, dat is alweer zo’n 3 jaar geleden denk ik (:

Ik had een internet date via TMF chat ( ": ik was 13, en nam een vriendin mee. Ik was zo zenuwachtig. En we zaten de wachten bij de tram. Er zat een man naast me, van een jaar of 30. En ik keek hem aan, en trok een gekke bek. Haha dat hoofd van hem toen. Nouja ik kwam thuis, en hij was op MSN. Zegt ie: ‘‘Uh waar was je?’’. Ik: ‘‘Bij de tramhalte’’. Hij: ‘‘Oh shit, jij was dat meisje die gek deed’’ ( ":

habboliefde:$ ik heb der zoveel gehad haha:o.
maar die tip van je ma is idd goed dat kan je wel proberen…?

@hierboven omg… :astonished:

Ik doe dat nooit meer hoor (":

1. Ik was te jong, 2. Het was totaal nutteloos en 3. Ik heb gelukkig nu een leuk vriendje. Oja die vent was 32, en hij is een kennis van mijn moeder’s vriendin… ( ":

HAHAHA omg dat is echt, fail.

hahah bij mij ook.
en nogsteeds mails
je hebt een vriendenverzoek
je hebt een minimail
wtf O_O

welke tip bedoel je :blush:

Heb ik ook gedaan :grinning: en het is suuuper leuk om hem dan te zien enzo! Ik was wel vet zenuwachtig. Maar nu zijn we vriendje en vriendinnetje dus 't heeft wel wat opgeleverd. Succes ermee!

En trouwens, geen vriendin mee nemen want da’s vaak anders ofzo. Tenminste, laat haar dan mee gaan als je op hem wacht ofzo, maar niet de hele tijd…

Ik ken mn vriend via hyves, we waren toen allebei 16, maar hij woonde toen maar een half uur van me vandaan, hij is me toen komen opzoeken bij mn school. Helaas is hij nu verhuist, maar het reizen valt reuze mee.
We zijn nu al bijna 8 maanden samen!

jah, & een vriendin van mij die nam haar vriendin mee. niet naar een afspraak met een jongen, maar een meisje. nu zijn die 2 beste vriendinnen en diegene waar het eigenlijk om ging helemaal niet mees. dat is sneu.

hahah habboooo. 't is echt een kutspel maarja XD
dankjewel! (:

een halfuurtje is echt fijn. je had geluk mean. jammer dat hij verhuisd is. maar echt superfijn dat jullie nog samenzijn dan :grin:

ik geloof er nu bestwel in ja :3

Aw wat leuk : D

4 jaar is best lang.
Ik zou idd je moeder eerst meenemen bij het ophalen enzo, voor het geval er wat mis gaat. Bios is wel leuk, alleen dan kun je niet praten he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik hoop dat het wat leuks wordt! (;

Ik heb best vaak afgesproken, is leuk hoor.
Is nog nooit tegengevallen. (:

Moet je echt doen!

haha achja, in de pause wel. en misschien erna wat gaan drinken? :]

oke! :grin:
ik heb niet supermakkelijke ouders daarin,
en stiekem zou ik het niet doen haha.
ik heb ook niet het idee dat dit tegen gaat vallen :grin:

Ik zou gewoon afspreken! =) je kent die jongen al best lang. En aangezien hij er geeen probleem van maakt dat je moeder mss mee gaat, dan lijkt het mij dat het een “goede” jongen is =)

Hopelijk spreek je snel met hem af !

laat je wel weten hoe t afspraakje was? :grin: