Internetvriend & afspreken.

ja maar, dat maakt op zich niet heel veel uit hoor! als je al paar vriendjes heb gehad dan weet je beter naar wat je op zoek bent!

je hebt wel gelijk :]]

Ik ben blij dat ik er later mee begon, en na mijn eerste vriend die zo slecht was, weet ik Dat mijn huidige vriend de allerbeste is. Ik hoef niet meer dan 2 vriendjes, en ik vind 14 gewoon te jong, grenzen aangeven is moeilijk, je hebt eerder nare ervaringen, en mocht je zwanger worden dan kun je dat beter doen op je 19de. Ookal wil je het soms nog niet, zoals ik al zei grenzen aangeven is moeilijker. Als ik meisjes in mijn klas over hun gedoe met jongens hoorde praten, was ik opgelucht. Maar dit is gewoon mijn mening. Laat je niet pushen of onzeker maken omdat jij anders bent. Als je met hem afspreekt neem dan een vriendin mee, of blijf in de mcdonalds ofzo en laat je ouders weten waar je bent. Op webcam is hij mischien lief en op de tel ook. Acteren is niet moeilijk en het blijft internet. Waar ken je hem van?

Ja, maar als je verliefd bent op iemand? moet je het gewoon negeren omdat je nog maar 14 bent? kom op zeg.

hmmm, we zouden dus naar de bios gaan.
ik ken hem van habbo, ROFL.
ja ik speelde habbo, en fanatiek ook. toen ik 10 was XD.
toen toegevoegd op msn, etc.
ik droom over hem & denk aldoor aan hem, moet ik dat negeren ofzo?

Nope dat zeg ik niet, maar aan jou beginpost lijkt het alsof je een vriendje wilt vanwege dat je er nog geen heb gehad, als je verliefd bent ga er voor, maar laat Ke niet pushen of denken dat je verliefd bent omdat je het graag wil.

Inderdaad, hier ben ik het ook mee eens. Als je hem echt leuk vind, ga ervoor! :slightly_smiling_face: En als je gewoon die plannen aanhoudt die je nu hebt gemaakt, komt het wel goed. Veel plezier alvast!

Nee zo is het niet, ik heb nooit een vriend gehad, eerst wilde ik een vriend hebben om maar te kunnen zeggen dat ik ooit een vriend heb gehad, ookal was het een vreselijke relatie.
nu is dat echt niet meer zo, ik ben hem tegengekomen en ik denk juist dat het een probleem is omdat hij wel vriendinnen heeft gehad (en hij heeft regelmatig sex gehad met zn ex) en ik dus niet.

dat is goed iedee hem same met je meoder te hale van het stadion en naar bios gaan aleen zou ik drinken ook samme met aleen hem doen wand dan praat je meer in de bios niet en met een vreemde moeder dr bij voeld die zich mischien niet op zn gemak ga gewoon samme bios daarna macdonalds ofzo en dan je moeder julie weer naar stadion late brengen.of zorg dat julie gewoonergens in het midde van julie afspre desnoods laat je je ma daar dan winkele met een vriendin en spreek jij daar met hem af dan is het voor bijde maar uurtje reise

jeetje ik zeik nooit over spelfouten maar dit is gewoon echt erg.

Praat er met hem over, ik denk dat het wel goed komt. Laat je weten hoe het was?

ik heb mijn vriend ontmoet via internet,
we hebben de 1ste keer afgesproken bij mij in de stad ik vind dat de jongen naarm ij moet komen naar het meisje, dn weet ik wat hij voor me overheeft en ik voel me als meisje zijnde veiliger in mijn eigen omgeving dan in een onbekende stad bij iemand die ik eigenlijk nog nooit in het echt gezien heb,
is ook veiliger voor jou …

ohw haha en we zijn nu ondertussen al 2 jaar bij elkaar en nog steeds op en neer reizen voor elkaar

Ja, zal ik doen!

fijn om te horen! :grinning:
zijn ex had hij ook van internet, en daar had hij ook al een jaar mee ofzo.
maar die woonde dichterbij.
jouw bericht geeft meer zelfvertrouwen, dat het goed gaat komen enzo. :grinning:

Haha ik heb ook ooit in een ver verleden habbo gespeeld en ik kende daar een meisje en die heeft nu volgens mij haar vriend leren kennen via daar en ze hebben nu al iets van 3 jaar ongeveer? misschien iets korter weetniet precies, want zij had eerst habboverkering (lol) met hem, en toen zijn ze gaan afspreken in real en toen blijkbaar ook wat ik 't echt geworden, vind ik wel vet dan vragen mensen goh hoe heb jij je vriend leren kennen? “jaa euh via habbohotel!!!” haha 8D
dus 't kan wel hoor (:

Je kan het proberen (:
Spreek ergens met hem af. Desnoods op een drukke plaats, en een beetje waar jij je op je gemak voelt. En neem nou geen hordes vriendinnen mee, daar schrik je hem mee af.

hahah, ik had ook habboverkering met hem XD. en toen daarna habbo-exen gehad whaha. maar habbo is echt vreselijk nu XDD.

hahah, de bios is best druk & een vriendin meenemen vind ik niet heel fijn denk ik? straks vind hij die vriendin leuker enzo en voel ik me genaaid…
omfg ik ben best erg?

Hmm ik zou eigenlijk gewoon in een drukke stad afspreken, wat kan er dan gebeuren? en dan gewoon 1 op 1 als je dat durft, en anders zou ik idd een vriendin meenemen en dan vragen of hij ook een vriend meeneemt een soort “dubbeldate” haha
Maar ik denk dat 't ook best wel raar staat als jij je moeder wilt meenemen, altans als ik zou afspreken met iemand zou ik 't nou niet echt prettig vinden als m’n moeder erbij is bij m’n eerste “date” zegmaar haha 8D

Hha nee hoor :slightly_smiling_face: een vriendin van mij had ook een internet date en ze nam mij mee, omdat ze het eng vond. Die jongen vond het raar, en daarna was ie heel koel en afstandelijk. Ik snap dat je dat eng vindt, maar het draait om jou en niet om je vriendinnen (: