Internetvriend & afspreken.

heeej,
ik heb een jongen ontmoet via internet, ik ken hem nu al 4 jaar en vind hem echt leuk. ik heb nooit echt een vriend gehad, ookal ben ik 14 (ik schaam me er bestwel voor) maar hem vind ik echt leuk.
een van ons zou 2 uur moeten reizen met de trein om bij de ander te komen, ik heb het voor hem over en hij ook voor mij.

dus ik wil graag weten, wat vinden jullie van afspreken met iemand die je van internet kent. (ik weet zeker dat hij niet nep is, ik heb met hem gewebcamd en gebeld.) hij is 16.

alvast bedankt,

Ik heb hem gezien! Zondag, we hebben afgesproken op het stadion.
Oke dit wordt een heel verhaal, ik wil het kwijt ^^.
Hij zou om 12.14 aankomen op het stadion, ik was er al best vroeg met mn moeder. We gingen in een cafe ernaast zitten en om 12.10 ging ik naar het perron, ik was heeel zenuwachtig en had puddingbenen :3. Ze waren er wat vroeger en toen zag ik hem opeens naar me toelopen (L). Wat geknuffel enzo :3 en toen gingen we naar mn moeder. Die bracht ons naar de bios etc. Het was echt geweldig. Erna liepen we vanaf de bios naar een plek waar mn moeder ons zou oppikken en hem weer naar het stadion brengen, we hebben wat gegeten & gedronken en ik werd zooo verliefd :$. Mijn moeder vond hem ook leuk ^^.
Ik heb mn 1e kus gekregen van de allerleukste jongen :blush: ^^.

tsja, ik ben er zelf geen voorstander van. maarja jij vind hem leuk (:
spreek gewoon af dat hij naar JOU toekomt, als je het dan niet leuk vind ben je in ieder geval op een veilige plek (dus in je eigen huis) + dat eventueel je ouders gewoon thuis zijn (:
is er niks mis, of gaat alles goed dan kun je altijd nog op je kamer gaan zitten of weggaan? in ieder geval niet afspreken op een plek waar niemand aanwezig is, je weet maar nooit (ookal weet je hoe die eruit ziet etc.)

Als je zeker weet dat het goed zit kan je het best doen. Zorg wel dat je op een openbare plek af spreekt, en dat mensen weten dat je met hem afspreekt. Laat desnoods iemand mee gaan!

Doe wat jij wilt, je eigen verantwoordelijkheid.

Als je met hem gaat afspreken, zou ik toch 1 van je ouders meenemen, ook al weet je zeker dat hij echt is. Je weet maar nooit. Je ouders kunnen natuurlijk weer gaan als ze hebben gezien dat hij gewoon een jongen is en niet een man van 50 :slightly_smiling_face:

Ik vind je nog zo jong daarvoor! Hoe oud is hij?
En 14 en nog geen vriend gehad is echt niet raar hoor…
Maarja, als het toch moet, doe het dan veilig ;p

Zorg in elk geval dat hij naar jou komt en jij niet naar hem toe gaat reizen, dat is al een stuk veiliger. Op een openbare plek of als je ouders thuis zijn afspreken en dan moet het goedkomen.

dankjulliewel,
we hadden al een beetje bedacht; ik & mn moeder halen hem op van stadion, ma brengt ons naar bios, wij kijken film, daarna wat drinken samen met hem & mijn moeder.
is dat handig? :3

hij is 16.
(:

Ja, dat zou heel goed kunnen! Weet je moeder ook dat je hem kent?

Dus je bent 14, ik was 19 toen ik verkering kreeg. Ik zou niet alleen gaan.

Dat is wel een goed idee ja :slightly_smiling_face:
En als hij daarmee instemt zit het wel goed denk ik.

ja, mijn moeder weet bijna net zoveel over hem als dat ik over hem weet (A). -doorvertelster-

Wel goed idee inderdaad^^^
hoe oud is hij als ik vragen mag?

hm, oke. al mijn klasgenoten hebben al iemand gehad enzo. dan voel ik me so alone. D:

oh je had leeftijd al gezegt.
Ik zou zeggen doen, met je mams.
Succes en veel plezier

hij is 16 (:
ik zet het er wel ff in.

ooh zoals anderen het al zeiden; afspreken waar het beetje druk is. het liefst bij jou in de buurt natuurlijk!

hou je ons op de hoogte hoe het is gegaan? x

oke (: dat was ik ook wel van plan, een biosje pakken ofzo! :grin:
jah is goed. ik zal dat hier dan wel even reageren :grin:

Vroeg vriendjes hebben is echt geen must, als je ouder bent weet je beter je grenzen.

Juist speciaal dat je nog geen vriendje hebt gehad, heb je nog wat om naar uit te kijken.