heeej,
ik heb een jongen ontmoet via internet, ik ken hem nu al 4 jaar en vind hem echt leuk. ik heb nooit echt een vriend gehad, ookal ben ik 14 (ik schaam me er bestwel voor) maar hem vind ik echt leuk.
een van ons zou 2 uur moeten reizen met de trein om bij de ander te komen, ik heb het voor hem over en hij ook voor mij.
dus ik wil graag weten, wat vinden jullie van afspreken met iemand die je van internet kent. (ik weet zeker dat hij niet nep is, ik heb met hem gewebcamd en gebeld.) hij is 16.
alvast bedankt,
Ik heb hem gezien! Zondag, we hebben afgesproken op het stadion.
Oke dit wordt een heel verhaal, ik wil het kwijt ^^.
Hij zou om 12.14 aankomen op het stadion, ik was er al best vroeg met mn moeder. We gingen in een cafe ernaast zitten en om 12.10 ging ik naar het perron, ik was heeel zenuwachtig en had puddingbenen :3. Ze waren er wat vroeger en toen zag ik hem opeens naar me toelopen (L). Wat geknuffel enzo :3 en toen gingen we naar mn moeder. Die bracht ons naar de bios etc. Het was echt geweldig. Erna liepen we vanaf de bios naar een plek waar mn moeder ons zou oppikken en hem weer naar het stadion brengen, we hebben wat gegeten & gedronken en ik werd zooo verliefd :$. Mijn moeder vond hem ook leuk ^^.
Ik heb mn 1e kus gekregen van de allerleukste jongen ^^.