Hey girlsss
ik chat nu al een tijdje met een jongen en ik ben echt zooo verliefd
onze gesprekken zijn altijd heel leuk en zo maar ik ben meestal wel degene die het gesrpek moet beginnen.
ik heb wel eens een week niks meer geschreven, en toen schreef hij wel uit zichzelf hallo. hij zegt ook dat ik mooi ben en zoā¦binnenkort gaan we misschien ook cammen (omg)
maar vindt hij me wel leuk als ik meestal de gesprekken moet beginnen? en hebben jullie hier ervaring mee? HELP ME! xxx
Haha ik heb bijna het zelfde.
Ik praat namelijk met een jongen die ik via internet ken, en hij vind mij leuk worden enz dat heeft hij namelijk gezegd nadat hij wat biertjes ophad omdat hij het eerste niet durfde en ik door bleef vragen wat er nou was.
Maar bij mij begint hij eigenlijk altijd het gesprek, maar ik ook weleens.
Maar als je echt wil weten moeten het gewoon vragen wat hij van je vind en zo? Of vragen of hij wat voor jou voelt. Maar zeker een keer gaan cammen!! Dan weet je zeker dat hij het echt is en het kan super gezellig zijn.
Hoe oud ben je?
Ik zou oppassen met internet relaties. Misschien is hij niet wie hij zegt dat hij is. Dat weet je nooit, totdat je hem ontmoet. En als je dat doet, op een openbare plaats, en het liefst met iemand erbij, en sowieso dat je iemand verteld waar je bent en wat je plan is.
Persoonlijk snap ik internetrelaties niet⦠misschien valt het in het echt wel supererg tegen? ik heb twee jongens via zoān tinderachtige app leren kennen en ik wilde ze echt gelijk zien om zeker te weten dat ze in het echt ook leuk waren, anders vertrouw ik het gewoon niet en heb ik het idee dat ik mezelf voor de gek hou⦠maargoed ieder zn ding
Ik zou wel gaan skypen met hem. Ik heb dit dus ook gehad maar ik durfde gewoon niet af te spreken en niet te skypen omdat ik bang was dat ik tegen zou vallen maar ik raad je dat wel echt aan . Ik zou idd eens vragen wat die van je vind enzo !
Ik snap dat je de zin āPas op, misschien is hij niet wie hij zegt dat hij isā niet graag wilt horen. Toch moet je die optie ook openhouden en niet zomaar wegwuiven. Aan de andere kant is er natuurlijk ook een mogelijkheid dat hij gewoon eerlijk is en echt zo leuk is als jij dat vindt! Zo heeft een van mijn vriendinnen ook een tijdje een soort van internetrelatie zoals jij nu hebt gehad. De volgende stap was dat ze wekenlang gingen skypen, bellen en whatsappen, zodat ze elkaar ook hadden gezien (dan wel door beelden). Laatst hebben zij afgesproken en hij blijkt inderdaad even leuk te zijn, en ze hebben nu een relatie! Hartstikke leuk, dus ik adviseer je om te skypen.
Catfish.
Doe voorzichtig meid!
Zelfs dan nog. Kijk je wel eens Catfish? Op MTV?
Spreek af op een openbare plek.