Internetlover

Wat vinden jullie van internetlovers?
Kun je zomaar met iemand iets -beginnen- die je kent van het internet?
Als je iets met diegene hebt, zie je elkaar dan ook in real life?

Ik vind dat niet, ik bedoel… het zal dan toch niet lang werken, denk ik. De verleiding is dan te groot om met iemand anders te gaan. En je kunt je anders voordoen via het internet dan dat je echt bent.

Wat vinden jullie?

Mijn beste vriend is nu ook helemaal gek op iemand van het internet en ik ben er nogal op tegen, het kan nooit goed gaan :wink:

werkt niet. heb ik ook gehad.

Hoezo werkt niet? Het zou best goed kunnen gaan toch?! Je ziet nu zoveel mensen die elkaar via internet hebben leren kennen…

Hhmm… ik heb zelf een vriend gehad die ik via het internet heb leren kennen,maar je denkt ze dan goed te kennen maar dat is dan niet zo. Dus ik zou het nooit weer doen … Je kan beter gewoon iemand in het echt leren kennen :slightly_smiling_face:

als je diegene alleen van het internet kent, dan denk ik dat het niet werkt, maar als je diegene ook een x hebt ontmoet/mee gepraat dan kan het misschien wel goedgegaan :wink:

Als je elkaar iedere dag op msn spreekt met de cam ofzo, dan kan het denk ik wel :wink:

ligt aan de afstand…

Ik ben dr een beetje tegen

Ik vind het niks, heb zelf ook nooit zoiets gehad… Volgens mij krijg je dan heel snel iets dat je iemand in het echt helemaal niet leuk vind… Ik vind het ook een beetje onzin het is dan meer als gewoon goede vrienden, maar veel meer zal het niet worden tenzij je elkaar daarna wel veel ziet… Maar als je elkaar alleen via internet spreekt vind ik het een vrij domme relatie…

Ja dat vindt ik ook… Maei.

ik merk dat er heel negatief over gedacht wordt… maare bij mijn werkt het wel :grinning: ik zelf heb mijn vriend 4,5 jaar geleden leren kennen via de TMF chatbox, naar een tijdje te hebben gechat en op msn enzo hebben we afgesproken en 8 maanden later kregen we een relatie nu zijn we alweer bijna 3,5 jaar samen waarvan we een half jaar samen wonen, dus het kan wel degelijk werken (A)

Ik zo het niet weten, ik bedoel meschien is het iemand die bij je in de buurt woont, dus je kan ook afspreken! Misschien zit hij zelfs bij jou op school maar je chat alleen maar met hem! Dan zou heet wel wat kunnen worden, Maar als je nou in het Noorde woont en hij in het Zuiden, dan kan het toch niet, je ziet elkaar dan nauwelijk! Als je elkaar wel ziet en als dan kan hij of jij toch gewoon met een andere jongen nog hebben ofzo!

mij lijkt niet dat het werkt, als ej soms aan t chatten bent word er om de 5 min aan je gevraagd “wil je verkering/heb je een vriendje/zullen we een keer afspreken” terwijl je die gasten helemaal neit kent, het kan net zo goed een pedo zijn

Ik ken iemand en die heeft een relatie met een meisje die hij via internet kent. Ze hebben elkaar 1x in het echt gezien. Ze woont alleen wel aan de andere kant van Nederland, dus vindt hij zelf dat het niet werkt… Ikzelf heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me niet zo’n goed idee, tenzij je elkaar via een vriend/vriendin van elkaar kent ofso. Internet is tegenwoordig niet echt betrouwbaar meer… En met betrouwbaar bedoel ik, foto’s zijn makkelijk aan te passen e.d. Diegene hoeft helemaal niet zo te zijn als je denkt dat hij/zij is.

Ik ben er niet zo van. Je weet namelijk nooit wie er achter de computer zit. En webcam kan je óók faken.

Dat kan wel heel goed soms hoor xp

kan wel . k heb der pas 3 dagen gelden wel mee gestopt . hy ging vreemd& k had problemen met me ex. de afstand was beetje groot. minstens 200 kilometer;) dus werkte dan niet echt zo goed. k heb um wel X in ut echt gezien . toen ging k nog met me ex. toen k myn internet boy voor het eerst zag moest ik me inhouden om hem niet meteen op de bek te nemen (A) . maar het is nu uit :wink: en kan k weer naar andere kyken … maar die internet boy zit nog wel ergens in myn hoofd. die gaat der niet snel uit , en k heb un hele goede vriend via internet. gewoon als je denkt dat je het echt leuk vind(LL) : DER VOOR GAAN ZOU IK ZEGGEN :wink:

Het is meesstal: Of hij woond te ver weg of hij is gewoon een pedoviel.

Als je elkaar ook IRL kent okay, maar je hebt van die 12-jarige naive meisjes… nou ja, je snapt waarik heen wil.