Internetliefdes

Hallo allemaal,

Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar liefdes/relaties die op het internet ontstaan zijn. Heb jij een relatie op het internet en heb je hem nog nooit ontmoet? Laat het me weten!

Groetjes!

Misschien kan je hier even kijken?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/catfish-any-stories-263958.msg271921135.html#msg271921135

Nah. Ik heb wel (3 jaar geleden) een hele lange tijd heel veel contact via internet gehad met een jongen die ik in het echt heb ontmoet, en we vonden elkaar leuk (ik was heel erg verliefd op hem, vooral :’)) maar het is nooit iets geworden, hij zei vanwege de afstand maar achteraf gezien was het in het echt altijd heel raar als we in het echt afspraken, omdat ik verlegen en onontwikkeld was en alleen maar doodblij om hem te zien en we helemaal niet op gelijk vlak zaten qua interesses en levenservaring en sociaal-heid enzo. Maargoed ik weet niet of je daar iets aan hebt.

Ik heb een relatie gehad met een jongen die ik via chatsites heb leren kennen. Na lang skype en whatsapp contact hebben gehad ben ik met hem mijn vriendin en zijn vriend gaan afsrpeken. Na anderhalve maand afspreken hebben wij één week een relatie gehad. Maar achteraf blijkt hij tegen me gelogen te hebben hij was 6 jaar ouder dan hij zei. Daarom is mijn advies voor meiden die gaan afspreken met jongens die ze via internet hebben leren kennen ; pas op! die persoon kan zich anders voor doen dan hij/zij is!

Ik heb een relatie gehad met een jongen die ik kende via social media, ik heb het daar niet lang mee volgehouden, afstand werkte bij ons niet en overigens zie je elkaar dan ook weinig en leer je elkaar dus niet heel goed kennen.