Internetliefde?

Ik heb een jongen ‘ontmoet’ op hyves, daarna gingen we msn’en enzo. Nu wil hij dus afspreken. maar hij woont echt heel verweg. Dus zouden we ieder de helft doen. Maar kijk, ik ben niet echt verliefd op hem ofzo, maar wil hem wel een keer zien. Ik weet natuurlijk de risico’s van internet, afspreken enzovoorts. Ik heb em ook al een paar keer op de cam gezien. Maar ik weet niet zeker of ik het moet doen en wat moeten we dan doen. Ik weet namelijk nu al dat ik niks weet te zeggen en verlegen ben. Waar moeten we dan heen… de bios? of wat zouden jullie doen?

:couplekiss_man_woman:

niet doen! Jongens van internet doen zich meestal anders voor dan dat ze zijn. En voor je eigen bestwil, zou ik maar iemand zoeken uit je omgeving die je, als je wil, elke dag kan zien (:

Zoals likeDNK al zegt, de meeste jongens doen zich anders voor in het echt. En wat als je hem niet leuk vind? Dan zit je de hele dag met hem opgescheept. Als je toch afspreekt, moet je naar een plaats gaan waar je mensen om je heen hebt. Je weet maar nooit.

Onzin, ik heb al heel vaak mensen van het internet ontmoet en dat is allemaal prima gegaan. Niet iedereen is meteen een vieze pedofiele veertiger.

Als je hem al op de cam hebt gezien, waarom niet? Heeft hij Skype? Opbellen is ook een goed idee.
En als je wilt afspreken zou ik je wel aanraden om naar een plek te gaan waar veel anderen zijn, dat wel, en zeker als het je eerste keer is dat je zoiets doet is het slim om iemand mee te nemen (als je toch niet verliefd op hem bent hoeft het niet meteen een date te zijn, toch!).

De meeste keren als ik mensen van het internet ontmoette (maar dat waren geen mensen waar ik romantische interesse in had :wink: Nou ja, eentje die interesse had in mij maar ik niet in hem) hebben we vaak op een ‘event’ afgesproken, zodat je sowieso wat te doen had.

Heel erg bedankt allemaal! Ik denk er sowieso nog overna.

Je kunt het wel doen, maar ik zou voorzichtig zijn.
Ik zou een VRIENDIN meenemen, geen vriend. (wekt de verkeerde indruk.)
En een plaats idd die goed bevolkt is.
Maar wees voorzichtig!

xx

Nodig ze thuis uit.
Als ie niet wil, dan weet je gelijk dat wat anders van plan is.

jhaah jongens van internet zijn onbetrouwbaar…
Najaa je kan met een vriendin gaan, dan stel dat er wat gebeurt dat zei te hulp kan schieten…

Ik zou zelf nooit in mijn eentje op een afgelegen plek afspreken xD

• Spreek af op een drukke plaats (midden in de stad bijvoorbeeld)
  • Neem iemand mee
  • Spreek anders bij jou thuis af
  • Spreek niet af

:3

Neem geen risico’s.

je kan best met hem afspreken, als je idd maar ergens afspreekt
waar het druk is (de Mac in de stad ofzo?) en je moet zeker een
vriend/vriendin meenemen.

Ik spreek zo vaak met mensen af die ik via internet heb ontmoet…
ik schijn dan wel weer heel naïef te zijn xD

je kan zelf ook wel een beetje inschatten of het een vieze 40er is of gewoon een leuke jongen toch? manier van praten, cam, telefoon etc. ^^

zoeizo zou ik het net doen, iksnap dat je hem een keer wil zien, maar je bent niet verliefd. Als je toch heel graag wil afsprkeen zou i gewoon ergens naar de stad gaaan en een beetje rondlopen winkelw bekijken enzoo als efr maar genoeg mensen zijn. Ook zou ik vragen of me vader me op wil halen.
maar zoals ik al z4ei ik zou het niet doen, je ka ook kijken of er misschien een feest is waar jullie allebei hene kunnen gaan?
bij os zijn er altijd van die feesten voor 14 tot en met 18 ofzo
je kan ook vragen of hij dara een hkeer heen komt als het bij jou in d eburut is :wink:

x

Als je gaat zou ik zowiezo niet in je eentje gaan, neem een vriendin mee ofzo.

Wat RozeAnus zegt, als je het niet aandurft of wat dan ook, ga dan niet alleen (ook als je het niet vertrouwt). Ik heb ook mijn ex via Hyves ontmoet, en het klikte wel in het begin. We gingen toen wat drinken, ik vind Bioscoop niks als je elkaar voor het eerst ziet. Je moet de hele film stil zijn :stuck_out_tongue: en dan de 2de date misschien film ofzo.
Anders hou je het nog op hyve/msn’en/smsen ect, als je 't nog even af wilt wachten.

niet iedereen van het internet is een pedo.
een van myn beste vrienden komt van internet,
en ik ben al bevriend met heul zyn vriendengroep,
we zyn echt een hechte vriendengroep met zyn allen!
dus success.

gewoon oppassen…
& iemand meenemen kan wel slim zijn.
Of gewoon niet gaan.

Inderdaad wel oppassen, en alle voorgaande tips gebruiken!
En hou rekening ermee dat hij kan tegenvallen, omdat hij in het echt misschien anders is (niet zozeer dat hij eigk een 40jarige pedofiel is, maar eerder qua gedrag anders, msn is heel oppervlakkig).

Ik heb al heel veel mensen van internet ontmoet; meisjes en jongens. Meestal spraken we gewoon op het station af. Daarna gingen we vaak de stad in, naar de bios of naar het strand. Ik zou in ieder geval nooit naar een park, bos of andere afgelegen plekken gaan. Ookal lijkt die jongen zo aardig als je hem net ontmoet hebt. Je weet maar nooit wat zijn verdere bedoelingen zijn. Verder heb ik ook een keer een jongen ontmoet waarmee het in het echt niet klikte, maar via internet wel. Met mijn huidige vriend had ik gewoon bij mij thuis afgesproken. Had hij gelijk mijn ouders ontmoet :stuck_out_tongue:

myn vriendin had ook met een onbekende afgesproke ze kende hem via msn en toen wou hy dus afspreke met haar en zy wou dat ik met een paar vriendinnen haar zegmaar gingen bespionere/achtervolge zodat er nix ergs zou gebeuren&we hadde ook fotos enzo gemaakt was egt leuk en nu heeft ze met hem…:

Ik snap je probleem, ik heb hetzelfde. En ik weet het dus ook niet,
ook ooit iemand ontmoet via internet (inmiddels al 2 jaar geleden) en we smsen & msnen ook veel. Maar we hebben nog nooit cam aan gehad ofzo of gebeld, alleen smsen & msnen. En hij woont ook heel erg ver weg, maar ik heb ook contact met zijn vrienden… Maar ik weet niet of ik daar nou wel heel moet gaan. Maar ja ik denk dat je er wel heen kan gaan maar ik zou het dan bij jou thuis doen :wink: