Internetjongens betrouwbaar?

Ik ken een jongen via internet en hij is best knap en aardig en ik spreek hem soms op msn. Dan doet hij zijn cam aan en ik ook. Hij is 19 en ik ben 16. Maar nu willen hij en ik afspreken… Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Misschien is hij helemaal niet betrouwbaar enz! Iemand tips of heeft er iemand een jongen ooit ontmoet via internet?

afspreken op een drukke plek
& nee.

niet alleen gaan iig, als je al gaat…

Het best kan je iemand meenemen, of in op een drukke plek afspreken, waar veel mensen zijn. En dicht bij je buurt ofzo, dat je weet waar je bent. Zorg er in ieder geval voor dat er iemand bij is die je kent.

Als je afspreekt, doe dat dan op een plek met veel mensen om je heen. Neem dusnoods een vriendin mee, als het een normale jongen is zal hij daar vast geen probleem mee hebben.
liefs.

Nee, wel een meisje.
Maar als hij de cam aan heeft gehad kan het dus soieso geen oudere man zijn van 60+ ofzo. Maar verder weet ik het ook niet. Neem een vriendin mee ofzo.

idd op een plek afspreken waar veel mensen zijn,
en laat iemand anders, een vriendin ofzo, weten waar en wanneer je met hem afspreekt.

en ja heb wel iemand ontmoet via internet maar dat was een zware afknapper…

Ik heb het nog nooit gedaan, maar mijn zusje wel. Dat ging allemaal prima… Maarja ik vertrouw het toch niet helemaal, dus ik zou het niet doen. Bijna iedereen is in het echt vaak compleet anders dan op internet. En het ligt er ook aan waar je hem hebt ontmoet op internet…

ik zou iemand meenemen & op een drukke plek afspreken.
maar dan eerst nog je in de bosjes verschuilen en kijken of hij het is en niet een enge oude man ofzo. ;p [jaa ik kijk geloof ik te veel films xd]
maarjah, ik denk eigenlijk wel dat ie betrouwbaar is als je hem ook op de webcam gezien hebt enzo.
goodluck ;]

Idd, afspreken op een drukke plek en die plek in geen geval verlaten, wat hij ook zegt.

Ugh; zoek gewoon een betrouwbare persoon. Vind het eerlijk gezegd wel een beetje zielig om online te zoeken voor een boy. En wie weet is hij helemaal pervers. Maar als je het echt wilt zoals iedereen zegt; Drukke Plek zoeken; mensen laten weten dat je dàar dan echt ook bent. Je weet maar nooit.

Op een drukke plek afspreken zoals al gezegt is, en een vriendin meenemen. Of aan mensen laten weten waar je naar toe gaat en wat je gaat doen en waar.

Niet alle jongens op internet bedoelen het slecht.
Maar ook niet allemaal goed.
Ik ken mijn vriend via het internet en heb daar dus geen slechte ervaringen mee.
Toch had ik voor mijn eigen ‘veiligheid’ in de stad afgesproken de eerste keer en dat ging prima.
Dus ik zou je dit hierboven aanraden.

oeps

Laat hem na je huis komen , heb ik ook gedaan.
Van mijn ouders mocht hij alleen komen wanneer hun er waren. De 2e keer mocht hij gewoon komen toen mijn ouders er niet waren en de 3e keer zijn we naar buiten gegaan.

En nu komt hij morgen weer en dan gaan we naar de kermis en overmorgen ook.

Ik heb er dus goede ervaringen mee :grin:

Ik heb al 3 blind dates gehad, alle 3 de keren in m’n eentje gegaan, alle 3 de keren ging het goed. Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is natuurlijk, want er zijn vieze mannetjes ja.

Ik zou afspreken op een plek waar je eventueel weer makkelijk weg zou kunnen gaan.

Ik heb mijn vriend ook via hyves ontmoet en we zijn nu al bijna 1,5 jaar bij elkaar! Het kan dus wel.

het kan wel al doe ik het zelf nooit meer, ik had trouwens gelukkig niet afgesproken