Internetboy.

Heee.
ik heb morgen met een jongen afgesproken van internet, want hij komt elk weekend, t/m aan de herfstvakantie op een camping naast mn woonplaats.
dus gaan we afspreken, (niet denken dat ie verkeerd is hoor;] )
maar mn vriendin wil niet mee,
alleen ik heb geen idee, wat we morgen samen moeten doen!? want Harderwijk is een beetje dood.
iemand een idee? we dachten eraan om de stad in te gaan!? maarja, en dan?

Kuskus.

Weetje punt 1 zeker dat hij echt de jongen is wie hij zich voordoet? Ik zou in elk geval niet alleen gaan, je weet het echt nooit!
En sorry, ik ken Harderwijk en omgeving echt niet :stuck_out_tongue: Ja wel van gehoord, maar ik woon heel ergens anders bedoel ik.

Ik ga morgen ook een jongen van internet ontmoeten. :3 We gaan ook de stad in! Verder willen we nog een film kijken bij mij thuis en gamen. Ja hij komt al bij mij thuis omdat hij een stuk ouder is dan ik en m’n moeder hem eerst wilt zien. xD Dus ik denk niet dat die dingen echt een optie zijn? Uhm… Ik kan ook zo gauw ff iets bedenken. ^^; Gewoon een beetje winkelen en rondlopen, misschien in een parkje gaan zitten/wandelen en kletsen? Of ergens iets gaan drinken?

Oeh Tnx voor de tip! <3

ga naar dolfijnarium,
ga naar de bios
ga thuis een film kijken
ga ergens op een terrasje zitten
ga ergens aan het water zitten
ga als er ergens een bos in daar, samen in het bos wandelen
ga naar een kunstijsbaan als die er is
ga naar het zwembad
ga picknicken

ikhoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:
alvast heel veel plezier :couplekiss_man_woman:

Jep idd. Gewoon op een veldje zitten is ook leuk hoor. Wel van te voren misschien iets te drinken/eten halen. Heeeeeeel veel plezier morgen! :slight_smile:

Dankjewell meiden! =]

Dolfinarium Harderwijk.
dat is het eerste wat in me opkwam, haha.

Hha das zo duur!,

ga gewoon de stad met hem in
daar is altijd wel wat te beleven
en als het dan saai is, dan weet ik ook niet of je wel lol met hem kan krijgen

botterdagen elburg… xD

Het was dus een totale afgang ;p.
we zeiden bijna niks tegen elkaar. (ik moest overal meebeginnen,hij antwoorde alleen maar)en ik heb een hekel aan die stiltes.
we liepen wel hand in hand, en hij legde toen we op de boulevard gingen zitten wel zn arm om me heen, heel lief.
maar dit word niks. ik wil een jongen die iets te vertellen heeft, en niet waar ik alles uit moet trekken, ik ben zelf namelijk ook best verlegen.
dus naja, de klik was er gewoon niet.
op het laatste wel 3 x gezoend,(naja gewoon kusjes op de mond)
wantja, ik hoef hem niet. ;p
maar dat weet hij nog niet.
hij denkt dat ik hem geweldig vind. ;p
komt wel goed…
kusje.

okay, en hoe was het? :].

HEE daar stond ik te flyeren XD

Muwhaha. Ja dat kan ook.
Ik zou het hem wel snel laten weten, erg lullig als je hem aan het lijntje houd.

jullie kunnen nog een keer afspreken, de eerste keer is altijd eng en ik weet dan ook nooit goed wat ik moet zeggen. de 2e keer gaat meestal veel beter. maarja als je zeker weet dat het niks word, moet je het hem gewoon zo snel mogelijk vertellen.

Wat elineoshof zegt. Je kan het nog 1 keer proberen? Maar; hij ziet jou wel zittten maak ik hieruit op?;p

xx

Jup, behoorlijk, maar op msn heeft ie grote praatjes ;p maar in RL valt het allemaal wel mee, ik denk dat ik het gewoon nog een keertje ga proberen ja. alleen ik vind hem echt niet leuk denk ik.
totaal niet mijn, ding.