internetbankieren

Hee :slightly_smiling_face:

Ik ben sinds gisteren om priveredenen in het beheer van mijn twee rekeningen, ik heb ook zo’n internetbankieren random reader gekregen. Ik heb het al proberen op te zoeken, maar kan ik hiermee gewoon op ebay/ asos bestellen? of moet dat via creditcard of ideal o.i.d?

Ik kon het nergens vinden en ben echt een dummy op dit gebied :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee. :3

Ideal is toch gewoon internetbankieren? En volgens mij verschilt het per site. Ik heb nog nooit iets van ebay/asos besteld dus zal niet weten of dat met ideal kan. Dan moet je even op die site kijken.

Nee, dat kan niet via Ideal. Je moet betalen via Paypal.

en op asos?

Ook via Paypal. Internetbankieren is meestal bij de Nederlandse winkels.

ideal is internetbankieren hoor :wink: dat doe je met je randomreader, maar ik heb geen idee hoe dat werkt bij de genoemde winkels, bestel daar nooit.

ik zal het wel googlen :stuck_out_tongue: bedankt!

Ideal heb je alleen in nederlandse webwinkels. Je kunt een paypal account openen en deze moet je bevestigen door het door paypal gestorte bedrag terug te sturen, dit duurt ongeveer 3 dagen. Daarna kun je kopen bij Ebay en Asos. Verder kun je soms bij ebay ook gebruik maken van het overmaken van geld maar dit is bijna nooit meer. Bij asos heb je idd een creditcard of Paypal nodig.