Internetbankieren spaarrekening

Lekker vaag hoor maar ik zit bij de rabobank en heb een spaarrekening aangevraagd en je hoort dan via internetbankieren het saldo te kunnen checken van je spaarrekening toch? Want als ik naar ‘eigen rekening’ ga via internetbankieren staat er alleen mijn gewone rekeningnummer bij zeg maar. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft ofzo? Anders ga ik wel even langs de rabobank maar aangezien bijna alle rabobanken gesloten zijn denk ik, dit gaat wat makkelijker. :slightly_smiling_face:

xx

ik kon er eerst niet bij, mijn ouders wel geloof ik.
Maar nu ik 18 ben kan ik er wel zelf bij… hoe oud ben je?

Ik heb ING en ik kan er wel gewoon bij, ook al ben ik minderjarig. Maar ik weet helaas niet hoe het bij Rabo werkt, up voor jou!

17

Ik ben minderjarig en kan zelf internetbankieren.
Volgens mij moet je dat aanvragen bij de rabobank.

Wanneer heb je het aangevraagd? Misschien duurt het even…

Als goed is moet je bij rekeningoverzicht dan 2 rekeningnummers zien 1 is dan je gewone rekening en de andere je spaarrekening.
Want je moet ook geld over kunnen maken van je gewone rekening naar je spaar rekening.
Anders morgen even opbellen naar de Rabobank.

ja ik heb al internetbankieren maar ik weet niet hoe ik via internetbankieren mijn saldo enzo kan checken van mijn spaarrekening

Bij mij was er ook een keer wat fout gegaan, ik had zo’n reader aangevraagd zodat ik geld over kon make en kon betalen via internet, want eerst kon alleen mijn moeder dat voor me doen. Maar de rabo had dus mijn rekening bij mijn moeder weggehaald en nog niks naar mij gestuurd dus toen kon ik helemaal niks meer doen :s maar dat was dus een fout en die is inmiddels al opgelost :slightly_smiling_face: ik zou dus idd even langs gaan of bellen!

ja het moet maar :wink:

iig bedankt iedereen!