Internet

Facebook, twitter?

Eerlijk waar? Mijn ervaringen (niet per se persoonlijke) met relaties begonnen op het internet zijn veelal negatief. There’s no way dat je elkaar op zo’n manier elkaar echt goed kunt leren kennen. Waarschijnlijk denk jij daar nu nog anders over, deed ik vroeger ook, maar echt, probeer hem gewoon te vergeten. Het feit dat hij het contact heeft laten verwateren is al een slecht teken. Zoek het wat dichter bij huis :slightly_smiling_face:

Oke, dank je wel :slightly_smiling_face:
Ik heb het eigenlijk een beetje verwaterd. Dus het meer mijn schuld.
Facebook had ik geprobeerd, maar ik weet niet of dat zo’n goed idee is qua men ouders enzo :expressionless:

Maar ik zal proberen hem te vergeten. watheelmoeilijkwordxD

Ik denk ook dat het beter is hem te vergeten.
Hij doet er zelf niks aan om contact met je te maken, dus waarschijnlijk wilt hij dat jammer genoeg niet meer, dan zou ik hem ook gewoon met rust laten…

Oke, ik zal het dan maar gaan proberen.

Succes :wink:

Dit heb ik ook eens gehad… preciés :slightly_smiling_face:

Inderdaad vergeten… Succes !

Dank jullie wel :slightly_smiling_face:

bij mij is het precies omgedraait
en ik weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn
alsnog succes
en die jongen is je aandacht niet waard!

Het was natuurlijk nog makkelijker om hem te vergeten als hij niet zo knap en aardig was :frowning_face:
Maar @Bregjee_ je hebt wel gelijk inderdaad.

Er wonen hier in Nederland nog veel meer leuke, betrouwbaardere en knappe jongens :slightly_smiling_face:

ja :slightly_smiling_face:

Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was, je bent jong, je moet genieten, en zo’n relatie zou toch veelste moeilijk zijn als je zo jong bent? Geniet van de jongens hier in Nederland :slightly_smiling_face: Waar woont ie in Spanje? Ik ga er over 1,5 week heen, misschien kan ik m deze kant op schoppen :’) Grapje. Gewoon zonde als je je jonge jaren daar aan verdoet. Hard, maar eerlijk.

Dank je, je hebt gelijk.
Haha, hij woont bij Seviella ofzoiets in de buurt :’)

^ Sorry, Sevillia.

Vergeet m

Ik denk dat je het beter zo laat :slightly_smiling_face:

Dankjee.

Ik denk ook dat je het beter zo laat. zoek een ander leuk contact.