Heei! Allereerst: goed in uitleggen ben ik niet, maar ik doe mijn best!!!
Ik heb dus via internet een jongen ontmoet. We praten nu zo al een paar weken, en wil op een gegeven moment toch wel eens in real afspreken. Nu heb ik geen idee hoe ik dat aan moet pakken… Ik weet trouwens wel zeker dat hij het is, hij heeft verschillende snaps gestuurd op een manier dat je de foto’s niet uit je galerij kunt kiezen.
Maar goed, ik ben (bijna! Nog paar daagjes) 14 jaar, en als het klopt wat hij zegt is hij 15. Hij komt over als een ontzettende lieve jongen en respecteert gewoon je keuzes. Hij pusht me niet om iets te doen of zo, als je snapt wat ik bedoel dus volgens mij is hij betrouwbaar…
Maar ik dwaal weereens af, wat ik wilde vragen was hoe ik met hem zou kunnen afspreken. Het liefst midden in de stad zodat er niks kan gebeuren. We wonen alleen ongeveer een half uur rijden van elkaar af, en mijn ouders weten hier niks van af, wat ik eigenlijk graag nog even zo wil laten… Heeft iemand dit zo ongeveer meegemaakt en hoe was je ervaring? Heb je nog tips? Dankjewel voor het lezen van dit onsamenhangende verhaaltje… Hoop dat het een beetje duidelijk is!!