Internet...

Hallo allemaal!

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een super leuke jongen ontmoet :flushed:, via een app op mijn mobiel. Een paar dagen geleen vertelde hij me dat hij me leuk vind, ik vind hem ook leuk dus dat heb ik gezegt. Daar heeft hij verer niet op gereageerd, ik denk omdat hij niet wist wat hij moest zeggen want, verkering vragen over de chat zonder dat je elkaar ooit in het echt hebt gezien…
Maar gister stuurde hij me een liedje dat ‘Darling dear’ heet, dat vond ik zo lief! :hugs:
Hij heeft me ook gevraagt een keer te skypen, natuurlijk zei ik ja. Ik zou hem zooo graag een keer in het echt willen zien, maar ik vind dat wel raar om te vragen… ik weet niet waarom. Zal ik het maar gewoon vragen?

Bedankt voor het lezen! Ik moest mijn verhaal even kwijt!
Misschien hebben jullie nog tips voor me :slightly_smiling_face:
Hij is 15 en ik ben 14.

xx

Nouja, ik zou toch allereerst eens skypen voordat je ‘verkering’ hebt. Je weet maar nooit wie er achter dat scherm zit. Er zitten veel creeps op internet.

Ik zou vragen om af te spreken/een dubbeldate zodat je kan kijken of het in het echt ook klikt.

Ik vind het heel leuk voor je maar ik wil je ook waarschuwen. Let alsjeblieft goed op. Misschien is het wel een hele leuke jongen, maar voor hetzelfde geld is hij een enorme 50 jarige creep.

Ik heb het zelfde mee gemaakt, heb helaas nooit met hem geskyped. Ik had aangegeven dat het gewoon niet ging werken…
Maar dan komt er weer een nieuw iemand, waarmee je wel gaat skypen. Super leuk allemaal, maar voor mij werkt het gewoon niet…
Heel veel succes en plezier er alvast mee! (;
Liefsss

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad een tijdje terug. Ik had een jongen ontmoet via een soort van datingsite idee. En we begonnen aardig leuk te praten. Op een gegeven moment gingen we appen. We vonden het beiden leuk, dat appen, maar toen vroeg hij ineens of we een keer konden afspreken. Ik had in eerste instantie zoiets van watt? nu al? en heb toen ook gezegd dat ik het niet wist. Daardoor had hij zoiets van ja ik weet niet of we zo ver gelijk lopen dat we allebei iets met dit ‘potentieels’ willen doen. Dus heb ik uitgelegd waarom (verkeerde mensen via internet) en dat begreep hij.

Uiteindelijk heb ik het wel gedaan, afgesproken op Nijmegen CS en toen bleek het allemaal heel leuk te zijn! Inmiddels zijn we bijna 7 maanden samen en ben ik nog steeds super gelukkig :slightly_smiling_face:

En ohja, ik heb van te voren niet geskyped.
Maaaar, ik was bijna 18 en hij was 19 op dat moment, dat is nogal wat anders dan 14 en (misschien) 15, vindt ik dan. Sowieso zou ik in jouw geval wel eerst skypen. En als het dan leuk lijkt op een drukke plek afspreken (stations zijn vaak goede plekken als het een grotere stad is dan)

nou, ik heb internetvrienden die ik meer dan 3 jaar ken die ik nog nooit heb gezien. Ik zou wachten, 2 weken is te snel