internet

hey allemaal!

Ik heb een hele leuke jongen ontmoet op tinder :flushed:, een app op je mobiel waarop je met onbekende mensen kunt praten. Na iets langer dan een week fanatiek chatten op whatsapp gaf hij heel langzaam toe dat hij me leuk vind. Ik zei dat ik hem ook leuk vind :hugs:. Daar heeft hij niet op gereageerd (ik denk dat hij niet wist wat hij moest zeggen). Hij is echt heel lief voor me, en k ben echt verliefd op hem geworden ( ook al ken ik hem allen van foto’s, heb gelukkig wel zijn stem kunnen horen:) ). Ik wil heel graag een keer in het echt afspreken en zat zelf te denken aan de bios (geen awkward stiltes, iets om over te praten na de film)
Ik weet bijna zeker dat hij dit ook leuk zou vinden, maar wat ga ik tegen mijn ouders zeggen? :hammer: Als ik de waarheid vertel ga ze zich zorgen maken en zeggen dat ik moet oppassen enzo, en misschien wel dat ik niet mag. Hij heeft gevraagt of we een keer kunnen skypen, ik heb natuurlijk ja gezegt.
Ik ben wel bang dat hij misschien tegen valt in het echt, maar ik wil hem toch wel graag zien.

Ik moet mijn verhaal even kwijt, misschien hebben jullie nog wel tips :wink:
Ik ben 14, hij is 15.

bedankt voor het lenzen xx

^Mag inderdaad in het algemene topic.