Internet/wifi op bb curve 8900 ,, help me ik snap het niet!

Heee!
ik heb sinds een paardagen dus een bb curve8900 en ik vind het echt een top mobiel, maar ik had dus al een abonnement en daar zat geen internet op, dus ik ben een beetje gaan zoeken op het internet en daar las ik dat het via wifi kon, dus ik met wifi verbinding gemaakt en ik kon op internet! maar toen las ik ook dat wifi tekentje rechtsboven moet wit zijn als er verbinding met wifi is maar dat is er niet bij mij? dus betaal ik dan gewoon voor me internet en gaat ie helemaal niet met wifi?

please help me ik wil namelijk niet 30 euro over me abbo heen :blush:
xxx

Geen idee ik heb geen bb *dat rijmde :smirk:*

Hahaah ik snap girlscene ookniet helemaal dus ik hoop niet dat dit topic in een hele vekeerde forum ding staat xD

nee volgens mij heb je voor internet speciale bb internet nodig tog? (bb messenger werkt alleen op bb internet)

Ik heb net met vodafone (waar ik me abbo bij heb) en ze hebben gezegd dat wifi gratis is en inderdaad omdat ik geen bb internet heb kan ik niet op gewoon internet dus dat als ik op internet ben dat het via wifi is dus gratis !=D

haha ik snap al wat je bedoeld .
je hebt verbinding gemaakt met wi-fi , en dan ga je gewoon zegmaar weer naar het ‘icoontje’ van browser ofzo , in je menu ?
en dan ga je op internet ?
dan kost het namelijk wel gewoon geld .

nou ik heb daar nog nooit van gehoord, dat dat wit moet zijn. ik heb in new york ook heel veel met mn blackberry op wifi gezeten. je kan gewoon kijken bij verbinding beheren of je op wifi zit of niet. dan staat er achter wi-fi op welk netwerk je zit. als dit er niet staat en je zit op internet betaal je er inderdaad voor.

nee ik ga zeg maar bij verbindingen beheren ofzoiets en dan bij wifi en dan wifi-netwerk instellen en dan ben ik verbonden met mij thuis en dan kik ik op hotspot registratiee en dan zegt ie dat ik verbonden ben met internet en dan klik op en knopje en dan ga naar… en dan typ ik een site in

ik heb ipod waar je ook wi-fi hebt. dat is wel ongeveer hetzelfde (alleen niet met geld enz). maar volgens mij zijn die streepjes voor de kwaliteit van internet ofzo. 1 streepje is slome internet, en als het hele icoontje vol is dan heb je goede internet zeg maar.