Hee ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb een probleem.
Mijn vriendin en ik hebben al een paar weken ruzie om een aantal dingen. De ruzie duur al zo lang omdat ze me negeert en omdat ze me niet precies verteld wat haar dwarszit. Als ik normaal met d’r probeer te praten begint ze raar te doen en loopt ze weg. Wat ze dus stiekem doet is dus alles wat ze van mij vind en waarom ze boos is op haar twitter account zetten (300 volgers!) al die dingen zegt ze dus niet gwn tegen mijzelf. Ze dacht eerst dat ik die tweets niet kon zien omdat ze mij had geblokkeerd, maar ik had een nieuw account aangemaakt en kon dat dus wel. Toen ik haar weer zag op school en een dus een beetje begreep waarom ze zo boos was (twitter) had ik tegen haar gezegd dat het me speet van al die dingen en dat ze meteen moest ophouden met alles op twitter te zetten en het voortaan gewoon tegen mij zelf moest vertellen (ondertussen denken al haar internet"vrienden" nu dus dat ik een verschrikkelijk mens ben…) een paar dagen zei ze er ook sorry voor en dat ze nooit dingen over mij op twitter had mogen zetten. Ik dacht dat ze er echt mee was opgehouden maar ze is dus blijkbaar nogsteeds boos op me een heeft dus nu een prive account op twitter waarop ze gewoon achter mijn rug doorgaat…
Ik weet niet meer wat ik ertegen moet doen, want ze houdt niet vanzelf op… En ik wil niet dat mensen die ik (en zij eigelijk ook niet) ken dat die van de hele ruzie afweten en met hun erover praten, want dat moet ze toch gewoon met mijzelf doen?
Ik hoop dat jullie een oplossing weten, sowieso denk ik dat ik geen vriendinnen meer met d’r wil zijn omdat ze nu na alles wat ik voor d’r heb gedaan en over had toch d’r internetvrienden belangerijker vind worden (de mensen die ze dus “écht” vertrouwd zegt ze zelf)
Groetjes Melanie