internet van bb naar laptop?

Als ik in de trein zit heb ik maar zelden een wifi trein.
Nou is mijn vraag hoe ik van mijn blackberry internet kan krijgen op me laptop? Want ik heb onbeperkt internet bij vodafone, dus kan dat van me telefoon aftappen zeg maar…
weet alleen niet of dit bij vodafone gratis is? want hoorde dat je bij sommige providers daar wel voor moet betalen.

Google: Internet op laptop blackberry

Echt, zo moeilijk is het niet ; )

Ik weet niet of je daar voor moet betalen. Ik weet wel dat ik bij T-mobile zit en ik ook ‘onbeperkt’ internet heb, oftewel 1 gb. Als je met je laptop op je bb’s internet wilt gaan zitten ga je hier makkelijk overheen. Maar je moet je bb met de bbkabel aan je laptop vastmaken (kom even niet op een ander woord), dan opent zich blackberry desktop software. Als die elkaar connecten kun je ergens op klikken dat je dat internet kunt gebruiken. Moet je even uitproberen :slightly_smiling_face:
Hoop dat je er iets aan hebt

^ Sommige ‘onbeperkt’ internet abo’s zijn nog daadwerkelijk onbeperkt, van een jaar of langer geleden.

Je hoeft daar niet extra voor te betalen.
Het kost idd best veel gb, maar die 1g maak je niet zomaar op hoor?

Ik heb 500mb, maak vaak een hotspot van mn iPhone en ik zit maandelijks nooit over die 500mb heen, en dan bezoek ik wel gewoon veel sites enzo. Kijk films downloaden of filmpjes bekijken op internet moet je niet doen, maar gewone sites is geen probleem.

@kaBOOM: dat google heb ik dus al wel gedaan, en staat er ook wel bij met die cd, maar dacht misschien heeft iemand dit al gedaan? en kan op site van vodafone niet vinden of dit kan…

@Lieffff: nee ik heb echt onbeperkt, dat is van zeker een jaar geleden toen dat nog wel zo was!

Het gaat me er dus meer om of iemand weet of ik hier extra kosten voor moet betalen… ??

dit had ik nog niet gelezen, denk dat ik het voor de zekerheid maar een keer uitprobeer en dan kijk of het op me afschrift staat! ofjaa de rekening!

Oh, dan is het goed :grin:
Zou 't best raar vinden als je daar extra voor zou moeten betalen… Dus ik denk van niet maar zeker weten doe ik het niet!