Internet-typ-probleem.

NOU, ik heb dus een porbleem met internet miscchien kunnen jullie me hier helpen, let’s try, HAHAHA
als ik iets typ gewoon in internet, slaat hij allemaal letters over, ik zal eens hier onder een stukje typen en dan zien jullie het!

nou zien jullie hij typtniet goed en slaa een ele hoo tpetsen over, dat i usecht uper irrtant als je wt reageren op tpics of as je op hyves il krabben ant dan moet het inwords gtypt wore…

heeft iemand van jullie een idee hoe dat kan, en hoe ik het kan verhelpen? hij doet het alleen in internet!

Heb je een draadloos toetsenbord??

nee, geen draadloos toetsenbord… maar hij doet alleen zo typen, in het scherm van internet, want ik typ nu altijd in de adresbalk, en dan kopieer ik het naar het vak waar je normaal typt…

dan weet ik het ook niet.

Heb je vista? Heb je het ook als je typt in hotmail?

Als je Internet Explorer gebruikt, zou ik FireFox eens downloaden.

Hey! dat heb ik dus ook sinds een paar dagen!! kijk maar:

Pff super irritant is dit! Ik eb he o veel verchllende sites, bhalve op msn edadres blk.
Hier op girlcene he ikhet duook. Gek wrd k er van!
:anguished:?

Waarschijnlijk ligt het aan (de versie van) Internet Explorer

Probeer een ander browser. IE is slecht…

Dat had ik ook ooit dacht ik, maar me broer gemaakt.

Dat heb ik ook soms, maar dat komt omdat myn toestenbord dood is , is die van jouw wel nog levend ?

Geen idee. :s lijkt me inderdaad erg vervelend.
UP (:

vervelend, ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen ;o

Update doen van je browser en van je pc?

firefox gebruiken kan helpen!

Hm ik had eigenlijk hetzelfde probleem, dus ik dacht ik download het ook even …
Nu heb ik gelijk een heel ander beeld en kan ik mijn favorieten nergens vinden :open_mouth:
haha ik denk dat ik het er maar weer eraf haal…

gebruik google chrome (is vet snel en heb je ook niet dat je zo vaag typt :slightly_smiling_face:)

ik heb nu Mozilla Firefox,
inderdaad, superfijn, en ik kan weer normaal typen!
maar, ik had een google chrome, maar dat deed het ook altijd meer op deze pc…
nu werkt alles weer toppie!

Dat had ik oooooooooook! Maar bij mij is het vanzelf over gegaan!

Dat heb ik soms ook wel is, als ik dan de pc ofzo opnieuw opstart, is het weg. Bij mij doet ie dat alleen als er dingen blijven hangen ofzo.