hee ik heb een vraagje!
ik heb een losse iphone gekocht een half jaar geleden en ik heb een vodafone simskaart.
je kon toen voor 10 euro per maand (of iets meer) een blox afsluiten voor 1gb internet maar sinds kort is dat veranderd naar 14,50 voor 250 mb internet en 500 smsjes.
maar die internet heb ik zo op en die smsjes gebruik ik niet omdat ik veel whatsapp.
nu heb je wel onbeperkt internet blox voor blackberrys maar die geldt dus niet voor de iphone.
heb al bij een paar andere providers gekeken maar is meestal 20 euro of meer of ze hebben het niet.
nu vroeg ik me af of er hier mensen waren met een iphone (met prepaid dus)en die me dan konden vertellen wat hun deden.
of mensen die weten een goedkope provider met internet.
moet wel minimaal 1gb per maand hebben want dat gebruik ik per maand.
word echt super boos op die kutvodafone!
heb net dus voor 1 dag internet voor 2 euro een blox afgeloten en nu krijg ik een sms dat het maar tot middernacht geldig is!
dus vanaf nu nog niet eens 5 uurtjes!
en mn whatsappp doet het niet eens!
en internet trouwens ook niet!
mensen heb snel een andere provider nodig want nu heb ik niks aan mn dure iphone!
Internet op je mobiel is een tijdje geleden heel veel duurder geworden, dus goedkoop zal het niet worden. Ik heb even snel gekeken, maar bij Hi heb je bijv. 750mb en nog een aantal minuten/smsjes voor iets van 35/40 euro per maand. Ga gewoon alle providers even langs en bekijk wat het voordeligste is.
ik zou dan toch even kijken voor een sim only abbo bij simpel o.i.d. dat is vaak al stukken goedkoper.
phaedra:ja das veelste duur voor mij!
voor 40 eruo ga ik gen internet kopen want dan had ik netzogoed een abbo kunnen nemen maar tis inderdaad wel belachelijk duur geworden de laatste tijd en je krijgt bijna niks!
xjupiterrising: ja heb ik ook al gekeken maar dabn betaald je alsnog 0,30 cent per mb dus dat word nog duur!
of bedoel je een abbonement?
want ik heb bij simkaarten gekeken!
igg hardstike bedankt voor het meedenken meiden!
Bij Simpel is het inderdaad niet duur. Een sim-only-abonnement met 100 minuten, 100 smsjes en 1gb kost ¤20,-
Zoek inderdaad een sim-only abbo.
Meer dan 500mb heb je echt niet nodig, let er alleen even op dat het geen superlangzaam internet is, want dat is vervelend.
Het kan overigens echt nooit dat je 1gb gebruikt, ik ben echt een addict met mn iPhone en ik gebruik mn 500mb nog niet eens volledig en ik gebruik mn telefoon zelfs regelmatig als hotspot.
Download je veel of zit je veel op youtube ofzo?
ja maar bij een abbo ben ik zo bang dat ik erover heen ga daarom heb ik die iphone los gekocht voor een belachelijk bedrag!
dacht dan kan ik zelf bepalen hoeveel ik per maand uitgeef maarja zo is het natuurlijk niet leuk meer!
Ik weet niet waar jij een abbo hebt (of hebt bekeken) maar bij de meesten als je eroverheen gaat hoef je niet extra te betalen maar wordt het gewoon zo langzaam dat je er eigenlijk niets meer aan hebt. Ik heb een abbo bij Hi, dan wel met iPhone erbij, maar ik heb dus 500mb en ben er nog nooit overheen gegaan, en ik gebruik hem echt heel veel, ook als hotspot wat heel veel mb kost. Dus tenzij je constant youtube filmpjes aan t kijken bent en apps download via 3g vind ik het echt raar dat je 1gb per maand kan gebruiken.
Telfort heeft goedkoop internet toch?
bratpack: ik vergeet heel vaak om mijn iternet weer uit te zetten en ik zit bijna elke dag bijna 4 uur op whatsapp dus denk dat het daarom zo snel op is of het ligt aan vodafone?
mn internet van 1 dag doet het iig nog steeds niet…
Waarom zou je je internet uitzetten?
Je moet hem dus gewoon inloggen op het draadloze netwerk bij jou thuis, wifi heeft voorrang op 3g.
Ik zit elke dag minstens 7 uur op whatsapp aangezien ook heel veel dingen voor mijn studieprojecten op whatsapp worden besproken en dat zeg ik, ik ben nog nooit over mijn 500mb heen gegaan. Ik zou eens bij vodafone gaan vragen waarom het zo snel gaat, want dat lijkt me niet helemaal normaal?
Dat had ik dus ook, na twee jaar mijn iPhone te hebben gehad en me abonnement afgelopen was wilde ik een sim only abonnement nemen. Alles afgesloten helemaal leuk, bleek dus dat dat ‘eindeloos online’ maar 320MB per maand was. Ging ik dus ook nooit halen, en de enige abonnementen met 1GB zijn vanaf 34 euro, wat ik dus nu ook weer heb genomen. Als ik jou was zal ik gewoon even goed zoeken, maar ik weet niet of het er nog iets want zelf was ik ook op zoek naar een goedkoper abonnement. succes!