Internet liefdes

Hai!

Wie van jullie heeft ook een vriend die ze van internet kennen? Ik heb dat namelijk nu wel, en vind het ergens best wel genant. Omdat we ver uit elkaar wonen, vragen ook veel mensen waar we elkaar van kennen; en dan moet ik dat verhaal weer gaan vertellen. :’’’)

Vroeg me gewoon ergens af hoe jullie hier over dachten. Als iemand zegt; ‘ik ken mijn vriend via internet!’ hoe reageer je daar dan op?

Of deel andere leuke dingen, gewoon een fijn algemeen internet liefdes topic. (:

Jaaaa, ik ken de mijne ook via internet (nouja, deels).
Ik had dus kindertent en op een dag voegde een jongen mij toe op kindertent dus, we wisselden msn uit en alles en we praatten best lang elke dag. Ineens kregen we ruzie en toen ging zijn beste vriend ons dus ‘helpen’. Ik begon meer te praten met z’n beste vriend en voordat we het wisten, werden we verliefd op elkaar, zo ineens… Best moeilijk in het begin om je gevoelens een plaats te geven, want ik wist niet hoe hij er tegenover stond en ik was ook best jong (14) en hij 17 en woonde aan de andere kant van Nederland. Ik zeg meestal dat ik hem via z’n beste vriend heb leren kennen en dat zegt hij ook, haha. Als we zeggen dat we elkaar via internet hebben leren kennen, dan krijg je allemaal vooroordelen en alles en dat wilden we dus écht niet. Alleen echte vriendinnen kennen het hele verhaal, maar mensen waarmee ik soms een praatje maak weten dat ik hem dus via z’n beste vriend heb leren kennen en niet deels via internet.

Ik heb een tijd geleden ooit een jongen op internet ontmoet. We hebben toen afgesproken en het klikte wel goed. (:

Maar toch is het uiteindelijk nooit wat geworden.

Ik heb een ex van me via internet leren kennen. Ik denk dat zulke dingen vooral in deze tijd(met de moderne media) helemaal niet gek is.

Ik ken mijn vriend via habbo haha. Een vriend van ons beide probeerde hem aan mij te koppelen, maar hij ging leuk doen tegen mijn beste vriendin. Toen kregen zij, haar ex en mijn ex ruzie met hem. Dus ik kwam gewoon voor hem op want ik vond hem wel ‘leuk’ en zo kwamen we aan de praat :"D
Op dit moment is het dan even uit, maar dat komt wel weer goed. 20 juli hebben we een jaar (:

hmyeh, ik was dus ooit met een vriendinnetje aan het kloten op hyves. en toen kwamen we uit het niks op zijn hyves. ik vond hem gewoon heel leuk, dus die vriendin zei; ‘stuur een random berichtje!’

toen heb ik serieus gestuurd; ‘jij weet het nog niet, maar wij gaan later trouwen’.
na een uurtje kreeg ik terug; ‘dan wil ik wel weten met wie ik mijn leven ga delen’
en nu 2 jaar later is hij opeens mijn vriend, haha. :’)

ik vond het gewoon ZO’N stom verhaal, omdat je dan al gelijk zo’n ‘internet-nerd zonder normale vrienden’ stempel krijgt.

ja ik ken mn vriendje via hyves hehe, zag hem bij mn vriendin haar vrienden staan en toen greep ik mn kans hehe :smirk:

Ik, mijn ex.

Ik kende mijn ex ook via internet.
maar we hebben elkaar echt ontmoet op bevrijdingsfestival en we zeiden ook tegen iedereen dat we elkaar daar hebben ontmoet.
Dus ik weet niet waar jullie elkaar voor het eerst hebben gezien?

Nou ik heb men vriend ook leren kennen op internet en we wonen een 35 tal minuutjes van elkaar met de trein. Nou ja het lijkt kort maar die afstand vind ik eigenlijk enorm ambetant. Ben er deze maand een jaar mee, maar we zien elkaar tenminste 1 keer per week en daar kan ik wel mee leven :’)

nah, meeste van mijn/zijn vrienden weten nu wel waar we elkaar van kennen. we hebben elkaar voor het eerste ‘even’ gezien bij een concert in Amsterdam. maar we hadden pas voor het eerst écht gesproken toen we ook echt afgesproken hadden om samen koffie te drinken. so, yeh.

ik kende mijn ex ook via het internet. Maar omdat (na mij, weliswaar) m’n vrienden hem ook leerde kennen, zei ik altijd dat ik um via m’n vrienden had leren kennen :d
was vooral voor mijn moeder, zij vertrouwd het internet niet zo, haha

ja ik heb ook een vriend via internet leren kennen, maar als mensen vragen hoe ik heb ken zeg ik altijd via vrienden

Ik ken mijn vriend ook via hyves, ik verwarde hem met iemand anders toen gingen we aan de praat en beetje daten enzo en we hebben al 2 maanden nu!
Maar het is indd beetje vervelend om helemaal uitteleggen hoe je elkaar kent enzo.

ik heb een aantal exen via internet ontmoet. opzich leuke gozers geweest maar niks voor mij … XD

maja zo gaan dingen tegenwoordig. niks om je voor te schamen

ik heb mijn vriend ook op internet leren kennen, gelukkig wonen we niet ver bij elkaar vandaan en kwamen we elkaar dus opeens een keer tegen bij de metro. Als mensen vragen waar we elkaar hebben leren kennen zeg ik ook altijd bij de metro.

best apart dat mensen zich daar nog voor schamen om te zeggen dat ze hun vriend of vriendin van internet kennen. duizenden mensen leren elkaar kennen via internet, zoals op dating sites die daar speciaal voor zijn gemaakt. maar het heeft een bepaald ‘iets’ waardoor mensen zich er voor schamen (’:
(om even offtopic te zijn >< )

Ik ken mijn vriend via internet én hij woont ook ver weg. Ach, iedereen is blij voor me dat ik ‘eindelijk’ een vriend heb :stuck_out_tongue:

Haha best grappig als je erbij nadenkt dat mensen vroeger helemaal niet via internet mensen kunnen leren kennen… Mijn ex en nog steeds beste vriend ken ik via internet en ik zou mijn god niet weten wat ik zonder hem zou moeten. (:

Maar kort en krachtig antwoordt: Ja. Je hoeft je er niet voor te schamen! Tegenwoordig komt het steeds vaker voor… Het gaat erom wat jullie voor elkaar voelen, ongeacht de afstand ^^

ik ken hem van kermis later via het internet.