Internet liefde

Heey meiden,

Ik praat sinds een paar weken met een super leuke jongen via msn.
Hij is zo lief en leuk en schattig, hij heeft echt dat totale pakketje <3
Hij woont alleen in duitsland :frowning_face:
Maar hij wil mij dit weekend bezoeken. ( hij komt niet naar mijn huis ofzo, gewoon hotel )

Ik vind het heel leuk dat hij komt, maar aan de andere kant ook weer een beetje eng, ik vertrouw hem wel ofzo, maar je weet toch maar nooit. Dus daarom neem ik een vriendin mee als ik m zie.

Wat zouden jullie doen?

Waarom niet naar je huis? Ik had hem thuis uitgenodigd, als hij het daar niet mee eens zou zijn weet je dat je hem beter kunt mijden, en zo weten je ouders het ook meteen wie ze moeten pakken als er iets mis zou kunnen gaan.

Ik vind het heel verstandig van je dat je een vriendin meeneemt, maar aan de andere kant is het wel leuk met een vriendin erbij? ook voor hem? Ik denk dat jullie je met die vriendin erbij wel anders gedragen dan dat als jullie alleen samen zijn… Je zou ook gewoon ergens kunnen afspreken waar heel veel mensen zijn en dat je vriendin dan een eindje verderop zit, dat ze jullie een beetje in de gaten houd weetjewel… Hij kent haar ja toch niet. En áls hij slechte bedoelingen zou hebben, zou hij dat idd niet doen met je vriendin erbij, maar dan weet jij ook niet dát hij slechte bedoelingen heeft, zodat je misschien de volgende keer wel alleen met hem afspreekt en dan kan hij wél zn slag slaan.

Hij vond het helemaal geen probleem dat mijn vriendin er bij is.

Maar idd je hebt gelijk, mijn vriendin gaat gewoon wat afspreken met haar vriend in dezelfde stad, en dan gaat ze gewoon wat verderop staan en als ze ziet dat r niks aan de hand is dan gaat ze gewoon weg.

Maar hij vond het zelf wel prima als er iemand bij was, want ja ik snap wel dat ie dat misschien niet leuk zou vinden ofzo, maar vond hij dus niet erg.

thnx voor de reacties!

Ik zou het gewoon doen zoals je het nu geregeld hebt. En ik vind dat je moet laten weten hoe het afgelopen is x]

Ah okej, heel veel plezier iig! Laat je weten hoe het was?

jaaa natuurlijk laat ik het weten hih :slightly_smiling_face:

Goed dat je een vriendin meeneemt.
En hoe zij dat heeft afgesproken met haar vriendje.
Zo heb je ook nog wat sterke hulp voor als het misgaat.

Nou heel veel plezier =)
En ben benieuwd hoe het was hihi.

Ik wilde eventjes laten weten dat het doorgaat :grinning:

Morgenochtend sta ik op het station te wachten <3

laat het jullie nog weten hoe het was!

veel plezier meisje! :grinning:

Ik zeg: vriendin mee nemen;) En haar niet op een ‘afstandje’ laten staan met haar vriend. Neem die vriendin en haar vriend gewoon mee;) Zodat hij niet de enigste jongen is. Ga gezellig wat op een terrasje zitten, om elkaar te leren kennen. En als het goed voelt na een tijdje ( en nee, niet al na een kwartier) dan gaan je vriendin en haar vriendje gewoon weer naar huis.

Héél veel plezier! Ben benieuwd hoe het gaat!:slight_smile:

Ik heb mn vriend ook via internet leren kennen :'D

wss ben je nu met hem! ik hoop dat het leuk is (:
vertel het vanavond maar even snel haha, ben benieuwd!

Oeh veel plezier :grinning:

en succes!!

ooo heel veel plezier!

laat weten hoe het was!^^

Bij mij is het juist omgekeerd.
Ik ben verliefd op een jongen maar hij woont in nederland…en ik in Duitsland!

[b]Heey meiden!!!

Ik wilde even laten weten hoe het gegaan is!! :grinning:

Nou ik was dus best wel zenuwachtig, maar hij was precies op tijd aangekomen op het station. Het was eerst een beetje ongemakkelijk omdat we best wel veel van elkaar wisten via msn, maar om hem dan nou in het echt te zien was het heel ff een beetje gek.

Het klikte wel echt! Mijn vriendin was er effe bij met haar vriend enzo, maar hij is gewoon echt helemaal oke, geen gestoorde moordenaar, hij is precies zo als ikhad verwacht, en dat is echt geweldig <3.

Verder ben ik bij hem in het hotel gebleven :blush: En naja, was heel leuk hihi :grinning:

Vandaag heb ik hem weer afgezet op het station en dat was echt verschrikkelijk.
:frowning_face:

OHJA, hij heeft voor mij een lied geschreven en het me voorgedragen, ik bedoel HOE LIEF!!? [/b]xxxx

ah, super om te lezen dat het zo leuk was!

!