internet geschiedenis

mijn vader kan als ie wil met één klik mijn geschiedenis van mijn laptop bekijken. hij kan dan precies zien op welke sites ik ben geweest enzo.
weten jullie hoe ie dat doet? en hoe ik die geschiedenis die daar dan blijkbaar staat, kan verwijderen?

Als je gewoon op internet zit, klik je op Beveiliging en dan zie je browsergeschiedenis verwijderen staan.
Zo is het trouwens niet helemaal verwijderd maar je ziet het niet in één keer.
En je kan je geschiedenis bekijken door op Favorieten te klikken en dan zie je geschiedenis staan.

Op wat voor vunzige websites zit jij dat je vader het niet mag zien? x’]

ligt aan je browser. welke heb je?

hahah nee dat bedoel ik helemaal niet xD
als ik veel op hyves/twitter/girlscene zat op een bepaalde tijd waarop ik eigenlijk huiswerk moet maken, maakt ie daar een heel punt van. dat ben ik nu wel een beetje zat dus verwijder ik het :slightly_smiling_face:

@Pipje Nou ik heb er ook geen behoefte aan dat mijn vader ziet wat voor dingen ik heb bezocht hoor. xD

Favorieten en dan geschiedenis verwijderen.

Haha okee :stuck_out_tongue: Het was ook maar een grapje hoor x’]
Het ligt inderdaad aan welke browser je gebruikt!

tja en als je dan naar een site gaat als fml (fuckmylife) dan vragen ze zich toch wel af wat hun dochter allemaal doet :’). dat leg ik ze dan maar netjes uit (‘neee joh dat zijn allemaal verhaaltjes van mensen en dat is heel grappig’) maarrr inderdaad, wat voor browser heb je? gewoon explorer?

ja gewoon internet explorer, geen mozilla firefox ofzo.

probeer is ctrl+shift+h?
en dan rechter muisknop op een pagina die je wilt verwijderen, en dan staat er iets van website verwijderen, en dan klik je daar op!

ja maar dan moet ik alles één voor één verwijderen als ik alles wil verwijderen. is daar geen optie voor ofzo?

Extra>Internet opties>algemeen>verwijderen>aanklikken wat je wilt verwijderen en hoppa =D

gelukt! dankje.

No problem =]

je kan ook ctrl+shirft+h en dan op de bovenste klikken, en dan shift ingedrukt houden, en dan op de onderste klikken, en dan rechter muisknop deze pagina verwijderen, en alles is weg.