Internet explorer 8.

Hoi!
ik heb een probleem met internet explorer 8.
als ik veel tabladen of internetvensters open heb staan,
dan kan ik geen internet meer openen want dan laad de pagina niet.
dan moet ik alles wegklikken, en dan kan ik pas iets nieuws openen.
weet iemand hoe dit komt of heeft iemand hetzelfde probleem?
heb het al eens opnieuw gedownload maar at helpt niet, en met firefox ofzo kan ik niet overweg.

ik weet ook niet zeker of het eraan ligt dat ik teveel open heb staan hoor, want hij doet het ook wel eens als ik maar 3 dingen open heb staan (heb standaard altijd slam fm, girlscene en hyves open staan)

Hm nee snap niet goed wat je bedoeld, maar ik heb soms als ik een nieuw tablad maak dat hij ook niet laad, en dan doe ik het heel vaak achter elkaar en dan 1tje doet er dan maar van :’) niet het zelfde probleem dus weet niet? upje.

Ik snap het ook niet echt.
up

ja zoiets heb ik ook wel eens YOURDREAM.

ik bedoel dus…
dat ik internet explorer open heb staan,
verschillende websites, slam fm, girlscene, hyves, en dan bijvoorbeeld nog H&M en nog wat andere.
en als ik dan bijvoorbeeld een e-mail krijg en ik klik er op, open er een venster die naar de e-mail hoort te gaan, maar dan krijg ik een lege witte pagina die niet laad.
snappen jullie?

sorry ik heb safari, maar up! (:

bedankt voor de up.

up

hm, ik weet niet. ik heb mozilla, up!

Door internet 8 is mijn hele laptop naar de klote gegaan hij hangt nu steeds vast.
Ik heb google chrome gedownload echt handig progamma mijn vriend heeft het ook.
Dus misschien kun je dat downloaden en dat die instellen als standaard internet?

Hallo,
Maak de cache eens leeg van op Extra, Internet opties.
Echter: hoogstwaarschijnlijk is dat het gevolg van een invoegtoepassing die zich verslikt. De eenvoudigste intervantie is het resetten van IE8: Extra, Internet opties, Geavanceerd, RESET.
mvg
-hlrnet

up