internet doet de laatste tijd een beetje raar

hoi,
de laatste tijd doet mijn internet een beetje raar. regelmatig heb ik geen internet/valt het steeds weg en het is ook heeeeel erg traag. verder kan ik op hyves de helft van de foto’s niet zien en loopt dat ding ook de hele tijd vast als ik op hyves zit. met girlscene heb ik ook wel eens problemen, maar niet zo erg als met hyves. als ik eenmaal op gs zit, dan gaat het wel goed. maar bijvoorbeeld hotmail of de schoolsite gaan allemaal wel goed, alleen een beetje traag. weet iemand misschien waar het aan ligt??? ik heb een virusscanner en laatst waren alle ‘geinfecteerde’ sites in de kluis geplaatst, oa hyves en girlscene. daar kon ik dan niet meer op. ik heb ze uit de kluis verwijderd en nu kan ik er weer op, maar internet is nog steeds raar/vaag.
alvast bedankt,
xAnnelieke

Tijd voor een nieuwe laptop/computer.

Andere browser proberen, of het ligt aan de verbinding met je (draadloos?) internet, dus dan moet je met de router gaan klooien.

dit dus niet, want mijn laptop is nog geen half jaar oud, maar ik heb mijn account verwijderd en een nieuw gemaakt en nu doet alles het weer, althans vandaag. het ligt wss gewoon aan de internetverbinding. die valt heel vaak weg.
iig bedankt voor de tips en sorry dat ik pas zo laat reageer maar gister had ik ook geen internet.

Mischien ligt het aan je dat geheugen bijna ‘vol’ is. Dit probleem had ik ook. & bij mij lag het aan mijn geheugen.